Jump to content
hr.w

Fredag aften i København

Recommended Posts

Puha - når det nu er et stykke tid siden (læs - flere år !!) man var i "byen" i København en fredag aften - men skal igen imorgen - hvor går man så efter jeres mening hen, hvis man gerne vil have:

  • en tår øl eller 4 - gerne lidt forskelligt - og ja, det er jo jul
  • nogenlunde fremkommelighed - ikke for crowded - ikke for tomt (og jeg fisker ikke efter garantier)
  • modent, almindeligt publikum, i alderen voksen (fra 30 år og op)
  • pænt og rent intertiør - må gerne være moderne eller English Club Style - det er mindre væsentligt

Lad mig høre hvad i mener - så skal jeg nok melde tilbage. ps - Nyhavns julemarkede åbner jo fredag, så deeet ... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Well - vi faldt ind i Sebastopol, og kom aldrig videre. Måske fordi vi snakkede, og snakkede, og snakkede :-) Det var så mænd hyggeligt - ikke så mange slags øl, og maden var måske kun 2 af 6 mulige stjerner, men det fungerede. Der var ikke så mange mennesker, rent og nydeligt, og god stemning. Kan absolut anbefales, hvis man skal have snakket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hr. W, det er garanteret ikke sidste gang du skal ud og have en øl. Så her på bagkant vil jeg gerne anbefale Brewpub, der ligger tæt på Christiansborg. Deres øludvalg fra fad er udmærket! http://www.brewpub.dk/ Ups! Den har Vicksen allerede nævt ;-) Så her kommer en ekstra en. Nørrebros bryghus! http://www.noerrebrobryghus.dk/ Og hvis man ikke har noget i mod at mænge sig med de studerende, så er ØL på elmegade også et besøg værd - men det er småt med pladsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...