Jump to content
don j

kun et rør åbent i tunellen onsdag formiddag

Recommended Posts

? Intet om dette på Broens hjemmeside?
De må ha ændret på planerne: Nætterne fra 29/11 til 3/12 vil der være modkørende trafik i tunnelen i tidsrummet 21:30 - 05:00. Omkring 30 minutter før 21:30 og efter 05:00 vil Øresundsbron være helt lukket for vejtrafik. Mens trafikken er dobbeltrettet, vil hastigheden være nedsat, og overhaling vil være forbudt. Brede køretøjer over 3,5 meter kan ikke passere Øresundsbron.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Den ensretning har intet med en evt. Politi-øvelse at gøre. Det er noget vedligeholdelses arbejde ifølge Broens hjemmeside.
Der var ikke nogen ensretning idag - og iøvrigt en relativ ringe trafikmængde kl. 07:30...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jow - der var fin ensretning i vest-røret kl 04:30 da jeg kørte igennem.
Det oprindelig indlæg nævner "formiddag" - derfor skriver jeg "idag" :) Og jeg nævner endvidere det tidspunkt, jég kørte igennem :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det oprindelig indlæg nævner "formiddag" - derfor skriver jeg "idag" :) Og jeg nævner endvidere det tidspunkt, jég kørte igennem :rolleye:
Nu opdaterede du jo selv senere med info omkring de natslige ensretninger ;) - så jeg fandt det på sin plads at informere om ensretningen "tidligt i morges". :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
øhm ok' date=' for meget glögg i disse tider? :)[/quote']Hader glögg ;) inrec5.png Vi kan også sige nord-vest og syd-øst? ;) Mente bare at "vest-røret" og "øst-røret" gav mest mening. Måske et tilføjet -gående havde klaret sagerne helt/mere/yderligere op?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
ja well' date=' måske bare mod-danmark eller mod-sverige var nemmere for MIG at forstå.. men vi var lige et par stykker her der ikke lige kunne se hvad du mente med øst/vest :)[/quote']Fair nok. Men i dette tilfælde, hvor retning-mod-Danmark-røret også var blevet til retning-mod-Sverige-røret, såeh... ;) Arh - jeg forstår hvad du mener. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...