Jump to content
Kress & Betina

Mødregruppe (termin i juli)

Recommended Posts

Hej med jer Jeg er i den skønne situation at jeg er gravid med mit andet barn. Da jeg var gravid med min søn som nu er 2 1/2 år tog jeg initiativ til at lave en mødregruppe for danske piger her i Malmø. Det blev en kæmpe succes og vi har fortsat rigtig meget glæde af hinanden os ses reglmæssigt med børn. Dette kunne jeg rigtig godt tænke mig at tilbyde mit andet barn også. Så hvis der er nogen der er gravid og har termin mellem juni og august 2011 og kunne være interesseret i at komme i en traditionel dansk mødregruppe så skriv gerne. Der er ikke noget krav om at man skal have større børn. Betina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anja Hvor hyggeligt, og du skal være så hjertelig velkommen ;) Lader tråden fortsætte lidt endnu, og når vi så er lidt flere kan vi snakke om hvordan og hvor tit vi skal mødes. Vi var 6 i min gamle gruppe. Det kunne være hyggeligt hvis vi i hvert fald er en 4 stykker ;) Det kunne være hyggeligt hvis vi mødes inden babyerne kommer, men lad os skrives ved om nogle måneder, og så håber jeg der er flere der vil være med. Betina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Betina og Anja Jeg bor i Malmö, med min kæreste og vores søn på snart 2,5 år. Med min søn var jeg også med til at starte en "dansk" mødregruppe herovre og det var TOP hyggeligt, vi gik ture med barnevognen, spiste en masse kage og gik til babysvømning og barnevognsgymnastik i Pildamsparken, hi,hi....ja, det var tider ! Jeg har termin med min datter d.28.juli og glæder mig til at få et sommerbarn, jeg vil rigtigt gerne være med til at danne en mammagruppe og det kunne være sjovt også at ses inden vi føder. Lad os høres ved, Marianne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anja & Betina Lad os se hvor mange flere der hopper med på juli-barnevognen ;-D Mht. at mødes inden vi føder, så kunne det da være rigtigt hyggeligt - det er lidt sjovt at have set maverne.... Jeg går først fra på jobbet d.1.juli. Jeg arbejder som salgskoordianator (på kontor) og er kun berettiget til at gå fra 4 uger før, da jobbet ikke er fysisk belastende. Så hvis vi mødes før d.1.juli, kan det for mit vedkommende være i week-enden eller efter kl.16.00 - hvornår går i fra ? og hvornår syntes i vi skal mødes ? Ses, Marianne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa piger. Fik lige et hint af min kæreste, at i er ved at starte en mødregruppe. Synes det lyder som en super god ide, så hvis i har plads vil jeg meget gerne være med:-D Jeg har termin den 9 juli og jeg går fra den 13 maj. Så derfra har jeg massere tid til at vi kan mødes før, som jeg kan læse at i har i tankerne. Håber at høre fra jer. Mange forårshilsner fra Mie i Oxie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt det er dagen efter min termin. Skulle også have været gået på barsel d. 13 maj (en fredag....) men er allerede gået fra pga mange mange plukveer. Jeg ved ikke om jeg får overskud til at gå i mødregruppe hver uge, men tænkte mere på hver 14. dag? Hvad tænker i ? Jeg har en søn på snart 3 og han kommer jo til at være meget hjemme pga 15-timers reglen. Betina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til dig Mie :-D I min tidligere mødregruppe, havde jeg også først tænkt at vi skulle ses hver 14. dag eller hver 3. uge, men den første gang vi var samlet, havde vi det bare så hyggeligt, at vi blev enige om at ses en gang om ugen. Måske vi skal tale om det når vi ses :-D Jeg har lidt svært ved at sige hvad jeg syntes nu.... Betina, jeg vil også være ramt af 15 timers reglen, så det kan jo være vi kan tage vores sønner med engang imellem, de er jo jævnaldrende -så kan de da sikkert lege sammen ? Min søn hedder Elias, han er en rigtigt glad dreng og han elsker at lege både inde og ude. - ellers havde jeg bare en skod dag i dag, min barselsvikar skulle begynde i morgen d.1.april og så ringede hun i dag og sagde at hun havde fundet noget andet - alt var gjort klar til hende, hun havde fået kontrakt og jeg havde oprettet hende som bruger i alle vores systemer -aaaarghh nu virker det bare lidt uoverskueligt at skulle nå at finde en god ny vikar :-( øv-øv-øv Ses, Marianne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor hyggeligt at vi er blevet 4 :-) Jeg vil meget gerne mødes inden fødslen, hvis vi kan finde en dag der passer. Jeg går sygemeldt pga. svær bækkenløsning, så jeg er mest herhjemme. Jeg går "rigtigt" på barsel på mandag, 8 uger før termin. Jeg regner med at føde i slutningen af maj/starten af juni, så hvis vi skal mødes skal det vel være snart? Hvor tit vi skal mødes, kan vi jo se på når vi mødes første gang. Jeg har i hvert fald svært ved at overskue hvor meget man kan nå med sådan en lille størrelse... Det er fint for mig hvis I har jeres sønner med engang i mellem, det er da bare hyggeligt hvis de kan lege sammen :-) /Anja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej piger. Tusind tak:-D Enig med Anja at vi nok snart skal finde en dag hvor vi kan ses og aftale nærmere omstændigheder. Jeg har lidt skiftende vagter (dag-aften) indtil jeg går på barsel, så hvis I kommer med nogle dato´er hvor i kan, melder jeg bare tilbage på disse. Dejligt at i tager jeres sønner med:-D Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Tøser. Jeg skal føde den 16. juni ( pks ) :cry: så hvis der er en plads til mig, vil jeg meget gerne hoppe med på vognen. Det er vores nr.3. Vi har i forvejen en pige på 6 og en dreng på 2. Også bor vi i Malmø :th2: Vh Pammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej piger 5 i en gruppe er helt perfekt ;) Det er vel ved at være nok, man kan også blive for mange. Vi er 6 i min mødregruppe med Daniel og det er rigeligt! Jeg tænker at vi skal lukke den her og forsætte lidt mere privat. Enten ved mail eller hvis alle er på facebook så måske oprette en gruppe der? Kan I i første omgang ikke skrive lidt kort om jer selv (navn, alder, termin, større søskende, adresse...osv) og så også en mailadresse, og sende det privat til mig her? Og skriv også gerne lige om i er på facebook. Så kan jeg sende en mail ud til jer alle, så vi lige har overblik over hvem vi alle er. Jeg er selv sygemeldt og er også ret fleksibel hvad angår dage hvor vi kan mødes, men kan lige forslå nogle dage når jeg har jeres mails ;) Hvor træls med den vikar Marianne, håber at det hele løser sig, så du kan nyde din barsel. Vi høres ved :) Betina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Betina Jeg kan ikke sende en PB til dig, da din indbakke er fuld. Har du en mailadresse jeg kan skrive til istedet? :-) /Anja Edit: Nu er det lykkedes mig at sende en PB til dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle mødre, Jeg ved godt i allerede er fem i gruppen, men håber meget at i også kan finde plads til mig. Jeg er 29 år, bor i Malmø (tæt ved Hyllie st.), har en dreng på 18 mdr. og nr. to på vej, beregnet terminsdato 4. aug. Jeg arbejder i Cph, og regner med at gå på barsel i beg. af juni. Håber på at høre fra jer snart! Vh Sahdia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Betina Jeg kan ikke sende en PB til dig, da din indbakke er fuld. Har du en mailadresse jeg kan skrive til istedet? :-) /Anja
Hej Betina. Nu blir jeg helt bekymret...har du mon modtaget min mail fra den 8. april? VH Pammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Mamis - så har jeg addet Betina på Facebook og besvaret hendes PB, har været på påskeferie, så har ikke lige været så aktiv herinde. Betina foreslog nogle datoer i Maj, Juni - dem kan jeg alle sammen hvis vi skal mødes snart :-D Glæder mig til at møde Jer. Mvh.Marianne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Til alle som skulle falde over denne tråd, så vil jeg gøre opmærksom på at vi nu er 6 kommende mødre og derfor er nok til at starte en mødregruppe. Vi synes også 6 er rigeligt så vi lukker denne tråd nu. Hvis andre skulle være interesseret håber jeg at i har mod på at starte en ny tråd. Jeg har haft meget glæde af min første mødregruppe og kan kun anbefale det til alle andre ;) Hilsen Betina (og resten af denne mødregruppen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...