Jump to content
Kvalm

Snemængder?

Recommended Posts

Har dags dato været en tur i Trelleborg (fra Skivarp - på vej 101 mellem Malmø og Ystad). I almindelig er vejene pænt ryddede og snemængderne overskuelige. Men der er undtagelser ... F.eks. ved indkørsel til Trelleborg - kun halvanden ryddet vognbane. Flere steder undervejs ganske store snedriver - d.v.s. mellem 1 og 2 meter i højde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Når jeg ser på Trafikken.dk's svenske webcams for Skåne, ser snemængderne ikke alarmerende ud ift. Bornholm. Hvorledes er "virkeligheden" i Trelleborg - Ystad området?
Kørte landskrona-Ystad i går, der var ingen problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er svært at vide om vi har samme mængder sne som på bornholm -rigeligt er her ihvertfald ;-) Men personligt kan jeg kun takke alle bondemændene for at køre i døgndrift, så vi får ryddet vejene konstant! Vi har ikke haft problemer med at komme på arbejdet overhovedet :-D Men jeg har hørt at folkene oppe i byens villakvarter har haft store problemer, så vi skal nok være glade for at have bønder omkring os... Godt nok har manden så også ryddet sne time efter time, så havde vi haft en 300 m indkørsel, var vi nok også været sneet inde med al den fygning der har været. Ja, der er mange steder hvor der kun er 1-1½ vognbane, men kører man efter forholdende er her ingen problemer:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...