Jump to content
venus222

Opstaldning af hest i Malmø

Recommended Posts

Hej! Jeg er ved at finde ud af hvad det koster at opstalde hest i Malmø-området, samt hvor dette evt. kan Lde sig gøre. Er der nogen herinde der ved noget? På forhånd tak.
Der er lige så mange priser som der findes heste. Ligesom i DK, alt efter service og facilliteter. Så det er bare rundt at spörge de forskellige steder. Og så gå ind på blocket.se eller bukefalos.com

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad leder du efter og hvor langt er du villig til at køre? Der findes et utal af steder, så hvis du kan indsnævre din søgning lidt, så er det nemmere at hjælpe dig. Jeg har selv en hest opstaldet på fuldpas for ca. 3-3500 SEK, hvilket jeg synes er meget rimeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Pris

Hvad leder du efter og hvor langt er du villig til at køre? Der findes et utal af steder, så hvis du kan indsnævre din søgning lidt, så er det nemmere at hjælpe dig. Jeg har selv en hest opstaldet på fuldpas for ca. 3-3500 SEK, hvilket jeg synes er meget rimeligt.
Til sammenligning betaler vi 2500 for foder, mineraler, hö, spån, udslip hver dag. Fodring 5 gange dag.Indslip 5 ganger ugen ( man skiftes til at tage ind i weekenden) . Udmugning alle hverdage. Ubegränset adgang til ridehus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Til sammenligning betaler vi 2500 for foder' date=' mineraler, hö, spån, udslip hver dag. Fodring 5 gange dag.Indslip 5 ganger ugen ( man skiftes til at tage ind i weekenden) . Udmugning alle hverdage. Ubegränset adgang til ridehus.[/quote'] Hvor er det henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...