Jump to content
Stoney

HASTER: Søger Nissan GTR ejer!

Recommended Posts

Hej Alle. Jeg arbejder på Bil Magasinet ( www.bilmagasinet.dk ) og vi står og mangler en Nissan GTR til en duel. Er der nogen der kender nogen der kender nogen der ejer et sådan formidabelt stykke køretøj? (jeg har set to forskellige i Malmö området). Ejeren kan selvfølgelig selv komme med... Vi betaler benzin, mad og evt. slidte dæk :) Plus det vil være muligt for ejeren at prøve bilen i sætter GTR'en op imod :love::thumbup: Hilsen Steen Hansen Bilmagasinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg arbejder på Bil Magasinet ( www.bilmagasinet.dk ) og vi står og mangler en Nissan GTR til en duel. Er der nogen der kender nogen der kender nogen der ejer et sådan formidabelt stykke køretøj? (jeg har set to forskellige i Malmö området). Ejeren kan selvfølgelig selv komme med... Vi betaler benzin, mad og evt. slidte dæk :) Plus det vil være muligt for ejeren at prøve bilen i sætter GTR'en op imod :love::thumbup:
Du må tale lidt med "Malmö Bildepå" - www.malmobildepa.com/?pid=50&id=E023DFE3D88DE5&look=autocarrera Hva siger importøren Nissan Skandinavia i Malmö - www.nissan.se

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Alternativt søge i motorregisteret, som er offentlig tilgængeligt mod betaling - så vidt jeg kan huske. Så er det vel muligt at finde en Nissan GTR og dens ejer, kontakte personen og høre om han/hun vil deltage :-) Blir en spændende match - Japansk vildskab mod Tysk ingeniørkunst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

hehe nej det gør den ikke... men den burde? De koster nogenlunde det samme, på papiret samme klasse i antal HK/vægt og har begge 4wd :) Vi synes det tosset/sjovt at GTR'en altid bliver sat op mod biler der ofte koster det dobbelte... og alligevel gir klø... nu prøver vi at komme ned på jorden og se hvad tyskerene i dette tilfælde har at byde på i den prisklasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
kender du evt en da :)
hehe..... Nu skal i være gode mod Stoney... Glem ikke at det var bilmagasinet som gav Mazda 6 2.2 advance 163 HK følgende antal stjerner/overskrift: Sex ud af 6 mulige :) Så må min Mazdaratti 2.2 sport jo minimum springe scalaen med 1 :laugh:.. No sorry, BTP :flov:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
hehe..... Nu skal i være gode mod Stoney... Glem ikke at det var bilmagasinet som gav Mazda 6 2.2 advance 163 HK følgende antal stjerner/overskrift: Sex ud af 6 mulige :) Så må min Mazdaratti 2.2 sport jo minimum springe scalaen med 1 :laugh:.. No sorry, BTP :flov:
syntes heller de skal se på jetta 1.6 årgang 86 som har gået 168.000 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ah ja det ku jeg da godt ha skrevet. Vi fandt ikke en GTR indenfor rækkevidde hvor det gav mening :( Meeen en anden spændende løsning der kan læses om i kommende nummer af Bil Magasinet :o) RS5 får bank af en ældre vogn i samme familie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...