Jump to content
rasmus.v.

Länsförsäkringer, advarsel (Anders Segeström, taksator)

Recommended Posts

Hej Alle her. Jeg vil gerne advare alle herinde der har deres forsikringer hos Länsförsäkringer.og ANDERS SEGESTRÖM Vi har haft en vadskade i vores brygges i dec 2008, denne skade var åbenbart trukket ned under vores køkken gulv også ( køkken ligger ved suden af bryggers ) det havde man ikke kontroleret i 2008, men det opdager vi da vi skal til at lægge nye klinker i køkken i nov 2010 Så tager det fat. Anders Segestrøm kommer ud for at besigte skaden ( det var ham der også var taksator på skaden i 2008 ). Til at starte med benægter han at der overhovedet kan være en sammenhæng mellem de 2 vandskader.....! Dog får han en håndværker ud som fjerner 3 køkkenskabe og gulvet ind mod den væg der var våd. Det er nu tydeligt for enhver at denne sag er den samme som i 2008, gulvet er fugtigt samt de spær der ligger i gulvet er fugtige, nu prøver ANDERS SEGESTRÖN så at krybe uden om ved at sige der er pga en " lækage i vores vandlås " under køkkenvask. Så nu dækker han kun 75 % af skaden samt at han ikke vil dække køkkengulv da vi selv havede fjernet det gamle. ( det kan jeg leve med ).... HOLD fast, nu fjerner de hele vores køkken samt hele gulvet i køkken og en meter ind i stuen... i min verden skal et forsikringsselskab tilsvarende det de fjerner 1. Anders Segeström vil kun erstatte 6 underskabe som han påstår er fra ikea på trods af at der står MYRESJÖ KØK. på dem. ret skal være ret køkkenet er fra 1987 derfor folanger vi heller ikke 100.000 kr 2. Anders Segeström er af den mening at han ikke skal dække nye køkkenlåger man kan bare tage de gamle og sætte på nye skabe.... Enhver ved at det vil aldrig komme til at passe sammen.. 3. han ville ikke betale for vores køkken gulv ( det var fair nok ) MEN de fjerner en meter af vores stue gulv, det vil han heller ikke betale. 4. Håndværkeren får så lavet 2 store hakker / ridser i vores bordplasder så kan de ikke bruges igen Anders Segeström, det er ikke mit problem tag det med håndværkeren 5. Nu er vi så ude i at vi forveter at de udebetaler 30.000 til køkken 8750 kr til stuegulv. 6 Andres Segeström vil max udbetale 21661 kr til dækning af det hele.Hvem kan lægge 35 kvm gulv ( 2 år gammel t ) samt et nyt køkken det er alm størrelse køkken. 7. Anders Segeström begrunder endnu en gang med at det er et ikea køkken hmmmm samt at det er meget dårlig stand, ja det er fra 1987 derfor ville vi også kun forlange 30.000 kr Jeg synes bare i skal have dette i baghovedet jer der har Länsforsikringer, det kan godt være de er billigere end de fleste andre men når så skaden er sket er det ikke andet end problemer og deres penge ligger dybt gemt, jeg vil NU hellere betale 1500 kr mere om året for min husfosikringog så være sikker på at den dækker de skader der evt vil opstå, Anders Segeström havde også meget travl med at porintere at det jo var tredje gang han var ude hos os... 1. vandskade fra rør på første sal 2. vandskade i brygges 3. følgeskade fra vandskaden i bryggers ( hans håndværkere sage til min kone 2 vi burde nok tjekke køkkengulvet men det gjore de ikke ) Denne gang har vi været uden køkken i ca en måned men hele sagen startede 4 nov 2010... tænk over det og opstår skaden så vær sikker på de ikke sender ANDERS SEGESTRÖM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det handler bare om min ML55'er der har været forsøgt stjålet.... og IF mener ikke den kan stjæles. Så de vil ikke betale for skaderne på den.... Så det er enten i retten eller betale selv.

Jeg vil også meget gerne høre mere. Vi har nemlig alle forsikringer hos IF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det handler bare om min ML55'er der har været forsøgt stjålet.... og IF mener ikke den kan stjæles. Så de vil ikke betale for skaderne på den.... Så det er enten i retten eller betale selv.
Årh, pokkers. Ikke flere af dén slags sager. :thumbdown Jeg troede selskaberne snart havde fattet, at alle biler i princippet kan stjæles - på den ene eller anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det handler bare om min ML55'er der har været forsøgt stjålet.... og IF mener ikke den kan stjæles. Så de vil ikke betale for skaderne på den.... Så det er enten i retten eller betale selv.
Så må de jo forklare dig hvorfor de skriver i policen at tyveri indgår i dækningen, og qua dette har taget sig betalt for samme. Kvajpander! *suk*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

De gør alt for at slippe udenom....og de kører dig træt og fattig. De har midlerne og de venter bare på du ikke har flere penge.... Så er den ikke længere.... Så jeg orker det ikke....

Suk' date=' føler med dig Mule... Har forsikringsselskaberne heller ikke hørt om en lastbil med en kran på og vupti...[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Opdatering på länsforsikg og ANDERS SEGESTRÖM Hej Igen. jeg lavede dette indlæg ( nedenstående ) for at advare alle herinde om LF Skåne og deres måde eller manglende at udbetaler penge for skader samt at man har en taksator der lyver en lige op i ansigtet, jeg sendte så en klage til deres interne ombudsmand..... det eneste jeg fik ud af det....... De har ( EVS SUNDBERG TEAMLEDER SKADER I SKÅNE ) bedt mig finde et nyt forsikringsselskab ( tror de jeg åndssvag vi er ved at skifte ALT til TRYG HANSA ) Nederst er udsnit af mailen.... ]Vi arbetar för att ha goda relationer med våra kunder. Av ett av dina mail så framgår det att du inte har förtroende för oss. Vi ser då gärna att du söker en annan försäkringsgivare. Med vänlig hälsning Eva Sundberg Teamledare, Skador Länsförsäkringar Skåne Telefon: 040-633 81 43 Mobil: 076-773 81 43 Fax: 040-633 86 76 Besöksadress: Lugna Gatan 82, Malmö Postadress: Länsförsäkringar Skåne, 251 88 Helsingborg www.lansforsakringar.se Jeg vil bare sige ja right indtil de skal til lommerne, men imponerende at man kan klage til en " ombudsmand " og bagefter så lige få af vide smut med dig.... IGEN VÆR OPMÆRKSOM PÅ HVAD DE DÆKKER VED EVT SKADE OG IGEN SØRGE FOR I IKKE FÅR ANDERS SEGESTRØM SOM TAKSATOR....... Hej Alle her. Jeg vil gerne advare alle herinde der har deres forsikringer hos Länsförsäkringer.og ANDERS SEGESTRÖM Vi har haft en vadskade i vores brygges i dec 2008, denne skade var åbenbart trukket ned under vores køkken gulv også ( køkken ligger ved suden af bryggers ) det havde man ikke kontroleret i 2008, men det opdager vi da vi skal til at lægge nye klinker i køkken i nov 2010 Så tager det fat. Anders Segestrøm kommer ud for at besigte skaden ( det var ham der også var taksator på skaden i 2008 ). Til at starte med benægter han at der overhovedet kan være en sammenhæng mellem de 2 vandskader.....! Dog får han en håndværker ud som fjerner 3 køkkenskabe og gulvet ind mod den væg der var våd. Det er nu tydeligt for enhver at denne sag er den samme som i 2008, gulvet er fugtigt samt de spær der ligger i gulvet er fugtige, nu prøver ANDERS SEGESTRÖN så at krybe uden om ved at sige der er pga en " lækage i vores vandlås " under køkkenvask. Så nu dækker han kun 75 % af skaden samt at han ikke vil dække køkkengulv da vi selv havede fjernet det gamle. ( det kan jeg leve med ).... HOLD fast, nu fjerner de hele vores køkken samt hele gulvet i køkken og en meter ind i stuen... i min verden skal et forsikringsselskab tilsvarende det de fjerner 1. Anders Segeström vil kun erstatte 6 underskabe som han påstår er fra ikea på trods af at der står MYRESJÖ KØK. på dem. ret skal være ret køkkenet er fra 1987 derfor folanger vi heller ikke 100.000 kr 2. Anders Segeström er af den mening at han ikke skal dække nye køkkenlåger man kan bare tage de gamle og sætte på nye skabe.... Enhver ved at det vil aldrig komme til at passe sammen.. 3. han ville ikke betale for vores køkken gulv ( det var fair nok ) MEN de fjerner en meter af vores stue gulv, det vil han heller ikke betale. 4. Håndværkeren får så lavet 2 store hakker / ridser i vores bordplasder så kan de ikke bruges igen Anders Segeström, det er ikke mit problem tag det med håndværkeren 5. Nu er vi så ude i at vi forveter at de udebetaler 30.000 til køkken 8750 kr til stuegulv. 6 Andres Segeström vil max udbetale 21661 kr til dækning af det hele.Hvem kan lægge 35 kvm gulv ( 2 år gammel t ) samt et nyt køkken det er alm størrelse køkken. 7. Anders Segeström begrunder endnu en gang med at det er et ikea køkken hmmmm samt at det er meget dårlig stand, ja det er fra 1987 derfor ville vi også kun forlange 30.000 kr Jeg synes bare i skal have dette i baghovedet jer der har Länsforsikringer, det kan godt være de er billigere end de fleste andre men når så skaden er sket er det ikke andet end problemer og deres penge ligger dybt gemt, jeg vil NU hellere betale 1500 kr mere om året for min husfosikringog så være sikker på at den dækker de skader der evt vil opstå, Anders Segeström havde også meget travl med at porintere at det jo var tredje gang han var ude hos os... 1. vandskade fra rør på første sal 2. vandskade i brygges 3. følgeskade fra vandskaden i bryggers ( hans håndværkere sage til min kone 2 vi burde nok tjekke køkkengulvet men det gjore de ikke ) Denne gang har vi været uden køkken i ca en måned men hele sagen startede 4 nov 2010... tænk over det og opstår skaden så vær sikker på de ikke sender ANDERS SEGESTRÖM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Opdatering på sgaen med länsforsikringer.... Hej alle igen... Jeg vil endnu bare engang dele med hvor hjernedøde udulige LÄNSFORSIKRINGER SKÅNE er. Vi valgte at klage over afgørelsen til deres " ombudsmand "... det vi så har fået ud af dette det er: 1. ANDERS SEGESTRØM har nu fortalt sin chef en helt anden historie om sagen end han har sagt til os, til han chef siger han at det er en skade fra en lækage under vores køkkenvask... på trods af han stod her hjemme hos os i anden uge af januar måned og sage at denne skade var opstået ud fra skaden i 2008 ( som omtalt nederst ) dvs at ANDERS SEGESTRØM er en mand der i den grad har et standpunkt til han tager et nyt. 2. Nå men nu får vi så en mail fra en EVA SUNDBERG som skriver at de har dækket det de skal de mener at 21661 kr er nok til at dække køkken/stue gulv samt underskabe i køkken da vi bare bruge de gamle køkken låger på de nye skabe ydermere Beder EVA SUNDBERG os finde et andet selvskab da de se udsnit af mail herunder... Vi arbetar för att ha goda relationer med våra kunder. Av ett av dina mail så framgår det att du inte har förtroende för oss. Vi ser då gärna att du söker en annan försäkringsgivare. Citat EVA SUNDBERG..... Så nu bliver vi smidt ud fordi vi har klaget over deres afgørelse... Nu har jeg bedt om at få alle fugt rapporter fra både 2010 og 2008 udleveret. Da ANDERS SEGESTRØM påstår ( NU ) at dette er en ny vandskade, derfor vil vi gerne se bevis for at de rent faktisk var inde og måle fugt i køkken væg & gulv i 2008,,, men underligt nok vil de ikke udlevere dem, de eneste jeg kan få er de fugt rapporter fra vandskade i bryggers i 2008, nu får jeg så en mail fra EVA SUNDBERG der siger se nedenstående.. Dess två filer har du tidigare fått av oss. För skadan 2008 så så har vi endast detta protokoll. Du kan undersöka med Ocab om dom har fler sidor. DVS. at ANDERS SEGESTRØM jo er fuld af løgn, han påstod at han havde en fugtrapport hvor der stod at de var tjekket for fugt i køkken væg og gulv og jeg skal NU selv tage fat i Ovab, hvor det i øvrigt var en af ANDERS SEGESTRØM venner der kom ud .....! IMPONERENDE men vi nu smidt ud for at sende en klage........( ville nok være gået selv uanset hvad ) så igen....pas på dem........ specielt ANDERS SEGESTRØM & EVA SUNDBERG Hej Alle her. Jeg vil gerne advare alle herinde der har deres forsikringer hos Länsförsäkringer.og ANDERS SEGESTRÖM Vi har haft en vadskade i vores brygges i dec 2008, denne skade var åbenbart trukket ned under vores køkken gulv også ( køkken ligger ved suden af bryggers ) det havde man ikke kontroleret i 2008, men det opdager vi da vi skal til at lægge nye klinker i køkken i nov 2010 Så tager det fat. Anders Segestrøm kommer ud for at besigte skaden ( det var ham der også var taksator på skaden i 2008 ). Til at starte med benægter han at der overhovedet kan være en sammenhæng mellem de 2 vandskader.....! Dog får han en håndværker ud som fjerner 3 køkkenskabe og gulvet ind mod den væg der var våd. Det er nu tydeligt for enhver at denne sag er den samme som i 2008, gulvet er fugtigt samt de spær der ligger i gulvet er fugtige, nu prøver ANDERS SEGESTRÖN så at krybe uden om ved at sige der er pga en " lækage i vores vandlås " under køkkenvask. Så nu dækker han kun 75 % af skaden samt at han ikke vil dække køkkengulv da vi selv havede fjernet det gamle. ( det kan jeg leve med ).... HOLD fast, nu fjerner de hele vores køkken samt hele gulvet i køkken og en meter ind i stuen... i min verden skal et forsikringsselskab tilsvarende det de fjerner 1. Anders Segeström vil kun erstatte 6 underskabe som han påstår er fra ikea på trods af at der står MYRESJÖ KØK. på dem. ret skal være ret køkkenet er fra 1987 derfor folanger vi heller ikke 100.000 kr 2. Anders Segeström er af den mening at han ikke skal dække nye køkkenlåger man kan bare tage de gamle og sætte på nye skabe.... Enhver ved at det vil aldrig komme til at passe sammen.. 3. han ville ikke betale for vores køkken gulv ( det var fair nok ) MEN de fjerner en meter af vores stue gulv, det vil han heller ikke betale. 4. Håndværkeren får så lavet 2 store hakker / ridser i vores bordplasder så kan de ikke bruges igen Anders Segeström, det er ikke mit problem tag det med håndværkeren 5. Nu er vi så ude i at vi forveter at de udebetaler 30.000 til køkken 8750 kr til stuegulv. 6 Andres Segeström vil max udbetale 21661 kr til dækning af det hele.Hvem kan lægge 35 kvm gulv ( 2 år gammel t ) samt et nyt køkken det er alm størrelse køkken. 7. Anders Segeström begrunder endnu en gang med at det er et ikea køkken hmmmm samt at det er meget dårlig stand, ja det er fra 1987 derfor ville vi også kun forlange 30.000 kr Jeg synes bare i skal have dette i baghovedet jer der har Länsforsikringer, det kan godt være de er billigere end de fleste andre men når så skaden er sket er det ikke andet end problemer og deres penge ligger dybt gemt, jeg vil NU hellere betale 1500 kr mere om året for min husfosikringog så være sikker på at den dækker de skader der evt vil opstå, Anders Segeström havde også meget travl med at porintere at det jo var tredje gang han var ude hos os... 1. vandskade fra rør på første sal 2. vandskade i brygges 3. følgeskade fra vandskaden i bryggers ( hans håndværkere sage til min kone 2 vi burde nok tjekke køkkengulvet men det gjore de ikke ) Denne gang har vi været uden køkken i ca en måned men hele sagen startede 4 nov 2010... tænk over det og opstår skaden så vær sikker på de ikke sender ANDERS SEGESTRÖM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen speciel grund til at starte en ny tråd? Du gør det nemmere for alle ved at holde det samlet i én tråd.
Jeg undrede mig også.
Det havde jeg sådan set også.... aner ikke hvorfor den har lavet et nyt' date=' men undskyld mange gang[/quote']Nu postes indlæg jo ikke automatisk bare på må og få - og, ligesom din sidste opdatering, som du også havde startet en ny tråd på, så er denne nu også flyttet til din oprindelige tråd. God vind med kampen. Synes du skal se at få fat på en advokat, istedet for at tåge rundt i alle deres løgne og påstande. Det er den eneste rigtige vej at gå, som sagen har udviklet sig. Derudover - God Weekend! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Fiins det nåt försäkringsbolag som fungerar som man vill? Vi hade FAIR, och då vi fick fuktproblem och hade en taxator ute så ville de 1. Inte betala nånting alls 2. De sa upp alla försäkringar på huset utom brand. Så vi bytte till IF, men nu har de höjt premierna mde 10% (för alla, det har inte med oss att göra) så nu funderar vi på att byta igen. Några av våra vänner fick hela huset förstört i sommar pga regnmassor som översvämmade ett helt område, och de hade Tryg, som givetvis bråkade och ville inte betala. Det gick till sist pga att folk slog sig samman och hyrde in en advokat. Våra problem med huset visade sig vara en konstruktionsfel, så det gick på ejerskiftesforsikringen (alm. Brand) men också där fick vi kämpa i några månader. Fast när vi väl fick igenom kravet var de helt fantastiska och väldigt hjälpsamma.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Länsforsäkringer Jeg har også haft en slem oplevelse med länsforsäkringer. I 2010 står jeg og har så godt som solgt mit hus til Svensk krafnet som skal se mit hus en sidste gang inden de vil købe det til 1.8 mill sek plus flytteomkostninger. I oktober 2010 får jeg så et indbrud hvor jeg får stjålet alt af værdi samt smadret hele mit køkken der var så godt som nyt. Min BMW x5 samt min mc bliver oxo godt hærget under indbruddet. Bil og mc er ikke forsikrede. Der kommer en taksator ud og ser på skaderne. Jeg lægger allerede der stor vægt på at få lavet huset hurtigst muligt da jeg står midt i et salg. Nu starter mit helvede så. I starten svarer Länsforsikringer mig slet ikke. De svarer mig faktisk først da jeg får fat i brottsofferjouren og får dem til at kontakte dem. De undskylder sig med underbemanding og sætter så en forundersøgelse igang efter et halvt år. Håkon Gabrielson står for efterforskningen. Han finder hurtigt ud af at der ikke er tale om svindel og sagen fortsætter. Nu begynder de så med at de ikke tror på de ting som er blevet stjålet. Samlet er der stjålet for ca 300.000 sek. Jeg får en lokal snedker til at give en pris på køkkenet der mener det hele skal rives ned da det gamle køkken ikke kan reddes. Pris incl matrialer ca 75.000 sek. Länsforsikringer kommer med et samlet bud på 70.000 sek hvor der er sat 15.000 sek af til køkken. Jeg kører på nuværende tidspunkt sag imod Länsforsikringer men som det ser ud nu har det været meget dyrt for mig at have dem som forsikringselskab. Jeg endte med at lave mit køkken selv. Min handel med svensk kraftnet er røget i vasken. De vil nu give mig 1.200.000 sek istedet for 1.800.000 sek. altså 600.000 sek mindre. Jeg har betalt husleje samt andre faste udgifter i over 2 år på et hus som jeg ikke har kunnet bruge. Jeg har mistet alle mine ting og har altså på nuværende tidspunkt kun fået de 70.000 sek af Länsforsikringer som ikke engang er nok til at ordne mit smadrede køkken hvis jeg havde brugt snedkeren. Jeg kan forstå på min advokat at det er et generelt problem i sverige at forsikringsselskaberne kører danskere rundt i manegen. Han fortalte mig om en dansker der ikke kunne få kontakt med sit selskab i næsten et helt år selvom hans hus var brændt ned. Jeg ved desværre ikke helt hvilke selskaber der er gode men jeg ville holde mig langt væk fra Länsforsikringer hvis jeg skulle tegne forsikring. Johnni

Hej Alle her. Jeg vil gerne advare alle herinde der har deres forsikringer hos Länsförsäkringer.og ANDERS SEGESTRÖM Vi har haft en vadskade i vores brygges i dec 2008, denne skade var åbenbart trukket ned under vores køkken gulv også ( køkken ligger ved suden af bryggers ) det havde man ikke kontroleret i 2008, men det opdager vi da vi skal til at lægge nye klinker i køkken i nov 2010 Så tager det fat. Anders Segestrøm kommer ud for at besigte skaden ( det var ham der også var taksator på skaden i 2008 ). Til at starte med benægter han at der overhovedet kan være en sammenhæng mellem de 2 vandskader.....! Dog får han en håndværker ud som fjerner 3 køkkenskabe og gulvet ind mod den væg der var våd. Det er nu tydeligt for enhver at denne sag er den samme som i 2008, gulvet er fugtigt samt de spær der ligger i gulvet er fugtige, nu prøver ANDERS SEGESTRÖN så at krybe uden om ved at sige der er pga en " lækage i vores vandlås " under køkkenvask. Så nu dækker han kun 75 % af skaden samt at han ikke vil dække køkkengulv da vi selv havede fjernet det gamle. ( det kan jeg leve med ).... HOLD fast, nu fjerner de hele vores køkken samt hele gulvet i køkken og en meter ind i stuen... i min verden skal et forsikringsselskab tilsvarende det de fjerner 1. Anders Segeström vil kun erstatte 6 underskabe som han påstår er fra ikea på trods af at der står MYRESJÖ KØK. på dem. ret skal være ret køkkenet er fra 1987 derfor folanger vi heller ikke 100.000 kr 2. Anders Segeström er af den mening at han ikke skal dække nye køkkenlåger man kan bare tage de gamle og sætte på nye skabe.... Enhver ved at det vil aldrig komme til at passe sammen.. 3. han ville ikke betale for vores køkken gulv ( det var fair nok ) MEN de fjerner en meter af vores stue gulv, det vil han heller ikke betale. 4. Håndværkeren får så lavet 2 store hakker / ridser i vores bordplasder så kan de ikke bruges igen Anders Segeström, det er ikke mit problem tag det med håndværkeren 5. Nu er vi så ude i at vi forveter at de udebetaler 30.000 til køkken 8750 kr til stuegulv. 6 Andres Segeström vil max udbetale 21661 kr til dækning af det hele.Hvem kan lægge 35 kvm gulv ( 2 år gammel t ) samt et nyt køkken det er alm størrelse køkken. 7. Anders Segeström begrunder endnu en gang med at det er et ikea køkken hmmmm samt at det er meget dårlig stand, ja det er fra 1987 derfor ville vi også kun forlange 30.000 kr Jeg synes bare i skal have dette i baghovedet jer der har Länsforsikringer, det kan godt være de er billigere end de fleste andre men når så skaden er sket er det ikke andet end problemer og deres penge ligger dybt gemt, jeg vil NU hellere betale 1500 kr mere om året for min husfosikringog så være sikker på at den dækker de skader der evt vil opstå, Anders Segeström havde også meget travl med at porintere at det jo var tredje gang han var ude hos os... 1. vandskade fra rør på første sal 2. vandskade i brygges 3. følgeskade fra vandskaden i bryggers ( hans håndværkere sage til min kone 2 vi burde nok tjekke køkkengulvet men det gjore de ikke ) Denne gang har vi været uden køkken i ca en måned men hele sagen startede 4 nov 2010... tænk over det og opstår skaden så vær sikker på de ikke sender ANDERS SEGESTRÖM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...