Jump to content
sup3rior

Øresunds LAN April 2011

Recommended Posts

Det lyder jo godt med maden :) Fandt vi en ekstra 1GBit Switch? Det kan naturligvis godt lade sig gøre at spille med en 100 MBit switch, men det kan gå ret langsomt, hvis flere skal kopiere noget samtidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har en 27 ports 100 mbit switch liggende som vi kan bruge til filoverføringsswitch hvis det skal være ;-)
og jeg tager stadig en gammel 10/100mbit med som backup' date=' hvis alt andet glipper. :)[/quote'] Super :) Alternativt kan de 4 personer som sidder ved det lille bord koble sig direkte i krydsfeltet ude i gangen. Hvad siger du til den bananas?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Super :) Alternativt kan de 4 personer som sidder ved det lille bord koble sig direkte i krydsfeltet ude i gangen. Hvad siger du til den bananas?
Jeg nupper gerne min plads fra de sidste 2 gange :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Super :) Alternativt kan de 4 personer som sidder ved det lille bord koble sig direkte i krydsfeltet ude i gangen. Hvad siger du til den bananas?
Det er selvfølgelig også en mulighed - det er trods alt en 24-port gibabitswitch, som står derude. Det kræver at folks kabler er lange nok, og at folk kan administerer kabelsuppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er selvfølgelig også en mulighed - det er trods alt en 24-port gibabitswitch' date=' som står derude. Det kræver at folks kabler er lange nok, og at folk kan administerer kabelsuppen.[/quote'] Jeps... Men som jeg husker det er der 2 stik på endevæggen? For så kunne de 2 der sidder med ryggen mod den væg plugge i der, og de 2 andre kunne trække et kabel ud i krydsfeltet... Til det kan jeg være leveringsdygtig i nogle 5 meter kabler, de burde efter mit øjemål være brugbare?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Som skrevet i tråden til tidligere LAN' date=' så har jeg en GB-switch i sagtens kan låne - bare i selv afhenter :)[/quote'] Den var lige glippet midt i det hele, men det er taget i mente :) Det lyder heller ikke til du skal med denne gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Husk lige at betale for mad, der er 4 der mangler :-) Bestillingen for kød bliver lukket tirsdag Det bliver friland-gris og den udskæring der kaldes "shoulder butt", kører selv ud til slagteren og supervisere at det bliver skåret korrekt. (i danmark udskæres nemlig på langs og denne udskæring er på tværs) Efterfølgende vakuumpakning og så skal den stå ca. 24 timer hos bananas (som jeg kommer forbi fredag)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Don A, Dannemare, Lolikken og DABP som mangler :-) (kan dog være jeg har overset en indbetaling eller der går lidt tid før den dukker op) Så sidder du heller ikke og venter på en PM du aldrig får :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...