Jump to content
larsk

(2011-03-18) Broen lukket pgra risiko for nedfaldende is

Recommended Posts

Jeg er overbevist om at de sidder med deres 20-sidede terning fra deres Dungeons & Dragons spil og ruller om hvad skiltningen skal være sådan når de lige synes der skal ske lidt med de biler der kører henover deres skærme.
Eftersom der kun er 4 valg (50, 70, 90 og 110) så ville en d4 være det oplagte valg. Alternativerne kunne være d100 til procentsatser eller bare de klassiske beslutningskyllinger ;-) Jeg bevægede mig over omkring kl. 15.30ish og der var der ingen begrænsning. Om de gør deres arbejde godt ved jeg ikke, men jeg hører nu med i gruppen af folk der til tider undrer sig =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Episoder som dette får mig til at overveje alternativet, den dag de ikke åbner til fyraften. (Måske er jeg bare morgensløv og det er indlysende for alle :rolleye:) Hvis man sidder på job på den danske side og de lukker broen på ubestemt tid, hvordan ser det så ud med at køre over Helsingør-Helsingborg? Det er nemt at se hvordan man kører strækningen, motorvej næsten hele vejen, og i mit tilfælde vil det forlænge en tur hjem på 75 km med yderligere godt 100 km. Eller fra 1 time til næsten 2½ time (udenfor mylretiden). Er det kun scanlines, som tager biler med og sejler 4 gange i timen, og koster ca. 280 dkr. :sick: for en enkeltbillet? Eller er der andre valg på overfarten? Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været over den vej, men jeg erindrer meget lavere priser og 2 konkurrende ruter :th2: Bare så man er rustet og klar over sine valgmuligheder en anden gang.
Der er ingen alternativer længere. HH Ferries og Scanlines er fusioneret, så der er 1 færgerute med afgang hvert 20 minut - men kun til 1 pris. Den høje. Det er ikke et reelt alternativ. I tilfælde af aftenlukning af broen vil det være billigere at køre til Idrættens hus i Brøndby og hyre et værelse for natten, inkl. morgenmad. Og hyggeligere. Det er faktisk et ganske pænt hotel. Der er da tv på værelserne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...