Jump to content
jacobe

Så føler man sig da lidt dum... (motorolie indkøb)

Recommended Posts

I bestræbelserne på at spare mest muligt på næste olieskift, ignorerede jeg Mekonomens "tilbud" om 6 liter Castrol Magnatec-olie til SEK 840:- og købte i stedet Biltema's tilsvarende til 640:- Fedt nok, SEK 200:- sparet :th2:... hvorefter jeg fandt førnævnte Castrol hos Landberg.dk til (wait for it...): DKK 369;- (5+1 liter) samt lidt til forsendelsen. :rolleye: Nåh, det ved man så til næste gang!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

"Man kan spare sig fattig", tror jeg det hedder ;) Nå men - nu ved du det så til næste gang. Og Landberg yder også noget så lækkert som "service", skulle der være noget omkring handelen, eller spørgsmål før & bagefter. Det betaler jeg også gerne en skilling for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Thomas er en dejlig dreng! Sætter rigtigt meget pris på hans venskab. Handler ikke olie andre steder og Sverige er tit meget dyrere med dele end i .dk Dog er noget som Simons udstødninger meget billigere i Sverige. Alt hvad der er lavet i Sverige er billigt. Alle ting der kommer udefra, er som regel billigere i DE eller DE. www.mapodo.de er rigtig gode til olie...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...