Jump to content
3pac

Nye fartkontroller!?

Recommended Posts

Juff Du må meget gerne tude i hornet og helst 5-10 m før du når pengemaskinen. Brug gerne et tågehorn, såkan det være at Arbejdstilsynet forbyder dem at lave hastighedsmålinger dernede grundet faren 8kan blive døv, dø af hjertestop, etc).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil ta' min straf som alle andre den dag den kommer Jesper. Jeg er ikke og føler ikke jeg er hævet over loven i forhold til andre herinde og ude i samfundet. I would rather die living, than live to die!
Måske ledensen på broen siger det samme, de mener jo de har verdens bedste bro...... Så hvad er forskellen på dem og dig......ingen, som jeg ser det, har du tænkt over det. Ellers gør det næste gang der står "70km/t" over hele broen, bare fordi de ikke gider skifte hastigheden på lysskiltene.....de lever jo bare livet!! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Måske ledensen på broen siger det samme, de mener jo de har verdens bedste bro...... Så hvad er forskellen på dem og dig......ingen, som jeg ser det, har du tænkt over det. Ellers gør det næste gang der står "70km/t" over hele broen, bare fordi de ikke gider skifte hastigheden på lysskiltene.....de lever jo bare livet!! :)
Come again!!!! :rolleye: Du sammenligner æbler og appelsiner! I mine øjne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...