Jump to content
sup3rior

Øresunds LAN Juni 2011

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 18. Juni 2011 fra klokken 11.00 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Don A Dannemare Mickii Lolliken DABP Kommer måske: Gio Mad: Der bliver snakket om noget grill halløj. Post i tråden hvad du synes, så aftaler vi noget mere konklusivt når tiden nærmer sig. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: StarCraft 2, Left 4 Dead 2, COD4 med videre. Forslag postes i tråden. Switch: Undertegnede medbringer sin 16-ports lige som sidst, er der en anden som vil tage en med til bord nr. 2?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Som en tilføjelse vil jeg sige at dem som spiller SC2 og som ikke har gjort det siden sidst nok bør opdatere inden de dukker op... Der er kommet et par opdateringer siden sidst, så hvis man hellere vil bruge tiden på at spille fremfor opdatere så er det nok klogt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil gerne anbefale Serious Sam. Nu har Steam igen udslag på HD versionen til 7,5 euro for både first encounter og second encounter. Tidligere har det været skægt at spille i Co-op, og så bare myrde løs. :)
Er det stemning for det blandt folk? Smider du eventuelt et link til det rigtige spil inde på store.steampowered.com i tilfælde af vi skal have fingre i det :) EDIT: Jeg skal til at tage mine briller på og stoppe med at arbejde så meget... Der var sku et link i den post...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil gerne anbefale Serious Sam. Nu har Steam igen udslag på HD versionen til 7,5 euro for både first encounter og second encounter. Tidligere har det været skægt at spille i Co-op, og så bare myrde løs. :) http://store.steampowered.com/sale/SeriousSam
Godt tip. :th2: Det må jeg hellere få købt, men prisen er helt nede, men hvad er forskellen på Gold Edition og Double Pack? Blot, at Gold Edition også indeholder non-HD-versionerne (hvilket jo er lidt uinteressant IMO)? :confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg kan se så er forskelllen blot at standard versionerne er med i gold som du siger. Den der DLC fusion pack er med i begge pakker, eller bare man ejer begge spil på samme konto. Fusion pack giver vist nye "game modes", samt mulighed for at spille baner fra FE i SE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Godt tip. :th2: Det må jeg hellere få købt' date=' men prisen er helt nede, men hvad er forskellen på Gold Edition og Double Pack? Blot, at Gold Edition også indeholder non-HD-versionerne (hvilket jo er lidt uinteressant IMO)? :confused:[/quote'] Fuldstændigt umuligt at købe det. Hele dagen har jeg fået "There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance." Har prøvet forskellige kreditkort samt PayPal. Intet virker. Må være et generelt payment issue i deres ende. :thumbdown

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Fuldstændigt umuligt at købe det. Hele dagen har jeg fået "There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance." Har prøvet forskellige kreditkort samt PayPal. Intet virker. Må være et generelt payment issue i deres ende. :thumbdown
Jeg mindes at vi havde samme problem til sidste LAN med at ingen af os kunne betale for vores ting på Steam... Det er da meget godt de gerne vil have man skal betale for licenser til de programmer man bruger, men når de så ikke vil have pengene er det jo lidt svært :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Er ikke lige på min computer med steam på lige nu, men prøver at købe det når jeg kommer hjem. L4D købte jeg uden problemer sidst, men lad os nu se. Under alle omstændigheder skal jeg da lige have det, så må vi se om andre også er på til den tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mindes at vi havde samme problem til sidste LAN med at ingen af os kunne betale for vores ting på Steam... Det er da meget godt de gerne vil have man skal betale for licenser til de programmer man bruger' date=' men når de så ikke vil have pengene er det jo lidt svært :lol:[/quote'] Ja, lige præcis. Det lykkedes dog mig at købe et eller andet i sidste ende, men jeg missede netop tilbuddet på Serious Sam dengang - og hvis Steam bøvler gennem hele weekenden, misser jeg det også denne gang. :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' lige præcis. Det lykkedes dog mig at købe et eller andet i sidste ende, men jeg missede netop tilbuddet på Serious Sam dengang - og hvis Steam bøvler gennem hele weekenden, misser jeg det også denne gang. :mad:[/quote'] Så fik de omsider fikset deres issues og spillet er hermed indkøbt. :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Øv - er på noget ferie ting der :-( Ville ellers gerne have været med og for en gang skyld have sovet inden, så jeg kan være med hele vejen..... Vi må se at planlægge Ø-LAN Juli med det samme :-D
Hehe, så skal vi bare være andetsteds da Bananas ikke kan der ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Lad os nu lige tage et arrangement ad gangen - jeg har stadig ikke helt styr på hvornår jeg kan/vil holde ferie. Der er en lidt større kabale som skal gå op på arbejdet. Vi kan ikke bare tage fri allesammen på en gang i investeringsafdelingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil gerne anbefale Serious Sam. Nu har Steam igen udslag på HD versionen til 7,5 euro for både first encounter og second encounter. Tidligere har det været skægt at spille i Co-op, og så bare myrde løs. :) http://store.steampowered.com/sale/SeriousSam
tror at os med mad meler pas på det spil ser det ud til :) tror stædigvæk jeg var lidt bagstiv da jeg skrev det der :) skulle stå: Tror at os med mac melder pas på det spil ser det ud til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Arh' date=' cr*p. Fruen har lige mindet mig om, at vi skal til barnedåb den dag. Vi har dog indgået et kompromis, så det skulle være mig muligt at ankomme ikke senere end kl. 16.00. ;)[/quote'] lol :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...