Jump to content
Hugo

Metal i maden hos Big Bowl.

Recommended Posts

Hej, Konen og jeg spiste hos Big Bowl idag og fik noget af en grum oplevelse. Vi fandt nemmelig et stykke metal i maden, og det viste sig at den stammede fra opvaskmaskinen. Vi fik tilbudt gratis desert, men vi tog ikke imod da vi skulle bowle. Er det kutyme at man kompenserer med desert hvis man finder noget potentielt farligt i sin mad? Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, Konen og jeg spiste hos Big Bowl idag og fik noget af en grum oplevelse. Vi fandt nemmelig et stykke metal i maden, og det viste sig at den stammede fra opvaskmaskinen. Vi fik tilbudt gratis desert, men vi tog ikke imod da vi skulle bowle. Er det kutyme at man kompenserer med desert hvis man finder noget potentielt farligt i sin mad? Mvh.
Tja, det afhænger vel af stedet... Der er jo ikke noget normalt ved sådan en situation, men en eller anden form for kompensation (undskyldning) er vel på sin plads... Havde det været min butik, havde I dog ikke skulle betale for noget som helst, og jeg havde råbt pænt højt ude i køkkenet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det lyder da ikke så lækkert med et ekstra jern-holdigt måltid! Det er da fint, og forventeligt at der tilbydes en kompensation, og hvorfor ikke dessert. Hvad havde du egentlig ellers forestillet dig? En anseelig kontant erstatning for svie og smerte, ifbm. den traumatiske oplevelse eller ?? Nu var det jo ikke fordi der var tale om selvdøde krybdyr eller deslige, så det er jo lige knapt forsidestof..!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, Konen og jeg spiste hos Big Bowl idag og fik noget af en grum oplevelse. Vi fandt nemmelig et stykke metal i maden, og det viste sig at den stammede fra opvaskmaskinen. Vi fik tilbudt gratis desert, men vi tog ikke imod da vi skulle bowle. Er det kutyme at man kompenserer med desert hvis man finder noget potentielt farligt i sin mad? Mvh.
Åbenbart ikke mere farligt end at I kunne bowle bagefter. Når man finder noget utilsigtet i sin mad så kan man i min verden gøre en ud af to ting: Man kan afbryde måltidet og stille sit krav "det her gider jeg egentlig ikke at betale for" og farvel og tak, eller man kan spise videre og acceptere hvad der kommer. Det er som amerikanerne siger: "Never look a gift horse in the mouth".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var også min tanke. Den var ca. 4 x 1 cm, heldigvis stainless (uden rust). Min kones mave har det fint. Vi blev godt irriteret over den behandling vi fik af tjeneren.. man skulle tro at det var vores fejl at der blev fundet noget i maden. Første og sidste gang vi tager til BigBowl for at spise!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Vi blev godt irriteret over den behandling vi fik af tjeneren.. man skulle tro at det var vores fejl at der blev fundet noget i maden. Første og sidste gang vi tager til BigBowl for at spise!
Du har ikke sagt andet om tjenerens behandling af Jer end at han tilbød gratis dessert. Men dit formål er vist også mere at svine en restaurant til her på et sted hvor de ikke kan svare igen. Hvorfor klagede du ikke til dem i stedet for at beklage dig her? Konfliktsky? Prøv dog at ordne den slags på stedet frem for at sidde i anonymitet og bitche foran din computer. Tro mig det lønner sig bedre i længden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Dvs. at ingen på skrive om dårlige oplevelser de har haft og høre hvad hvad man evt. gør så der kan skabes en debat om emnet??? Der er jo reelt ingen af de værksteder, restauranter, butikker osv. man laver indlæg om herinde, som kan svare igen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Hugo, Jeg arbejder i Big Bowl i Valby, og jeg i lige blevet opmærksom på denne tråd. Det fremgår ikke om det er i vores restaurant, du har været udsat for denne uheldige oplevelse. Hvis det er tilfældet vil jeg naturligvis beklage mange gange. Jeg vil også sige, at vi i Big Bowl i Valby generelt gør rigtig meget for at holde og sikre en høj kvalitet på vores mad og udstyr. Desuden arbejder vi intenst på at uddanne personale, så vi opretholder et højt hygiejnisk niveau. Vi havde i begyndelsen af juni kontrolbesøg af Fødevarestyelsen og fik en smiley http://www.findsmiley.dk/KontrolRapport.aspx?id=110246740&akt=1&AktLbNr=110396014&Region=10. Hvis det er hos os, du har haft denne oplevelse, må du meget gerne ringe til mig på 20129716, så jeg kan høre mere om din oplevelse og bruge din erfaring til at høre, hvordan vi kunne håndtere situationen anderledes, hvis der skulle ske noget tilsvarende en anden gang. Med venlig hilsen, Mads Bjarni-Kornbech, Salg- og Marketingansvarlig Big Bowl Valby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Hugo, Jeg arbejder i Big Bowl i Valby, og jeg i lige blevet opmærksom på denne tråd. Det fremgår ikke om det er i vores restaurant, du har været udsat for denne uheldige oplevelse. Hvis det er tilfældet vil jeg naturligvis beklage mange gange. Jeg vil også sige, at vi i Big Bowl i Valby generelt gør rigtig meget for at holde og sikre en høj kvalitet på vores mad og udstyr. Desuden arbejder vi intenst på at uddanne personale, så vi opretholder et højt hygiejnisk niveau. Vi havde i begyndelsen af juni kontrolbesøg af Fødevarestyelsen og fik en smiley http://www.findsmiley.dk/KontrolRapport.aspx?id=110246740&akt=1&AktLbNr=110396014&Region=10. Hvis det er hos os, du har haft denne oplevelse, må du meget gerne ringe til mig på 20129716, så jeg kan høre mere om din oplevelse og bruge din erfaring til at høre, hvordan vi kunne håndtere situationen anderledes, hvis der skulle ske noget tilsvarende en anden gang. Med venlig hilsen, Mads Bjarni-Kornbech, Salg- og Marketingansvarlig Big Bowl Valby
Se det er da reputation management der rykker. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du har ikke sagt andet om tjenerens behandling af Jer end at han tilbød gratis dessert. Men dit formål er vist også mere at svine en restaurant til her på et sted hvor de ikke kan svare igen. Hvorfor klagede du ikke til dem i stedet for at beklage dig her? Konfliktsky? Prøv dog at ordne den slags på stedet frem for at sidde i anonymitet og bitche foran din computer. Tro mig det lønner sig bedre i længden. :)
Mit formål var at høre andre hvordan de ville have reageret på en lignende situation, da vi ikke har prøvet sådan noget før. Tro mig, vi klagede overfor personalet i den grad. Apropos at "bitche", så er det sjovt hvordan du sidder bag din skærm og bitcher foran din computer over mit indlæg. Jeg håbede mere på nogle gode råd. Måske arbejder du for BigBowl? Eller er tjener?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Mit formål var at høre andre hvordan de ville have reageret på en lignende situation' date=' da vi ikke har prøvet sådan noget før. Tro mig, vi klagede overfor personalet i den grad. Apropos at "bitche", så er det sjovt hvordan du sidder bag din skærm og bitcher foran din computer over mit indlæg. Jeg håbede mere på nogle gode råd. Måske arbejder du for BigBowl? Eller er tjener?[/quote'] Du nailer den ikke rigtigt mht. mit erhverv. Og hvis dit formål bare var at høre hvordan andre reagerede i princippet, havde du så behøvet at nævne stedets navn? Og var det nødvendigt at sige "Første og sidste gang vi tager til BigBowl for at spise! "? Dit indlæg er jo bare endnu et i rækken af "Jeg føler mig forsmået" indlæg på Internet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår stadig ikke hvorfor du er så fornærmet over mit indlæg. Ville du hellere have at jeg ikke nævnte stedets navn for at beskytte deres omdømme? Så vidt jeg ved lever vi stadig i et frit land (?) For mit vedkommende VAR det første og sidste gang jeg spiser hos BigBowl. Måske var det en uheldig dag for BigBowl, men måden de tacklede det på var bare ikke i orden. Lad mig høre, hvordan ville du reagere hvis du fik serveret et stk. metal fra opvaskemaskinen i din mad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Lad mig høre' date=' hvordan ville du reagere hvis du fik serveret et stk. metal fra opvaskemaskinen i din mad?[/quote'] Det har jeg allerede skrevet i indlæg nummer 4 i denne tråd. Med hensyn til din bemærkning om, at vi lever i et frit land: Frit til at tænke som man vil måske, men der er faktisk begrænsninger på hvad man kan ytre sig om offentligt. Der er love om freds- og æreskrænkelser, injurier osv. Dit indlæg falder ikke ind under nogen af dem. Det er såmænd bare tarveligt at havne i konflikt med nogen, og i stedet for at løse det så flygte fra dialogen, og begynde en anonym smædekampagne mod nogen som typisk ikke svarer igen. Du har iøvrigt fejlet i at forklare hvad du egentlig havde forventet af restauranten, ligesom beskrivelsen af hvad de gjorde for at håndtere hændelsen har været meget vag. Det er endnu en ting som understøtter mistanken om, at du udelukkende lavede denne forum tråd for at "afstraffe" en virksomhed som ikke lige har danset efter din pibe. Uanset om du havde ret eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan fdhin, der fik du fandme sat Hugo på plads! Jeg tror sgu næsten at Hugo selv lagde metalstumpen i maden, blot for at komme herind og spille offer! Heldigvis har du, fdhin, fortalt ham ganske tydeligt, at han er ussel og tarvelig, når han vover at bruge sin dumme ytringsfrihed til at starte en smædekampagne, uanset om der blot er et lille støvkorn af sandhed bag! Og så har fdhin fuldstændig ret, når han retorisk spørger - "hvad havde du egentlig forventet af restauranten?". Ja, Hugo hvad fanden havde du egentlig forventet, siden du kan være så overrasket over at finde et stykke metal i maden? Derudover så har fdhin, med samme sans for detaljen som en veltrænet stasi officer, påpeget din vage beskrivelse af hvad du gjorde for at håndtere hændelsen! Den slags var ikke forblevet ustraffet i DDR! Hugo, hvor vover du at smæde en samfundsstøtte, et lys i erhvervslivet, et firma der har taget bowling til nye højder og gået nye veje inden for gastronomien! BigBow(e)l er hver eneste dag på frontlinjen og kæmper for betalingsbalancen! De har ikke brug for Hugo'er der klager over alt muligt i fuld offentlighed!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Sådan fdhin, der fik du fandme sat Hugo på plads! Jeg tror sgu næsten at Hugo selv lagde metalstumpen i maden, blot for at komme herind og spille offer! Heldigvis har du, fdhin, fortalt ham ganske tydeligt, at han er ussel og tarvelig, når han vover at bruge sin dumme ytringsfrihed til at starte en smædekampagne, uanset om der blot er et lille støvkorn af sandhed bag! Og så har fdhin fuldstændig ret, når han retorisk spørger - "hvad havde du egentlig forventet af restauranten?". Ja, Hugo hvad fanden havde du egentlig forventet, siden du kan være så overrasket over at finde et stykke metal i maden? Derudover så har fdhin, med samme sans for detaljen som en veltrænet stasi officer, påpeget din vage beskrivelse af hvad du gjorde for at håndtere hændelsen! Den slags var ikke forblevet ustraffet i DDR! Hugo, hvor vover du at smæde en samfundsstøtte, et lys i erhvervslivet, et firma der har taget bowling til nye højder og gået nye veje inden for gastronomien! BigBow(e)l er hver eneste dag på frontlinjen og kæmper for betalingsbalancen! De har ikke brug for Hugo'er der klager over alt muligt i fuld offentlighed!
Markowitch, Læs det her, og læs det grundigt. :) http://www.nizkor.org/features/fallacies/straw-man.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Markowitch, Læs det her, og læs det grundigt. :) http://www.nizkor.org/features/fallacies/straw-man.html
Jo tak! Stråmanden har jeg set på før. Har også læst den grundigt ved en tidligere lejlighed, jeg ved udemærket hvad det går ud på. Hvis man skal bygge en stråmand op, så starter man med at tage nogle citater fra f.eks. fdhin og stykke dem sammen på en måde som fdhin ikke havde tænkt sig man skulle gøre. Derefter starter løjerne! Det ændrer jo ikke ved at Hugo ikke er rigtig klog. Han skulle jo aldrig have vovet at skrive herinde om sin ulykkelige oplevelse, med mindre han havde gjort alt hvad der juridisk stod i hans magt for at håndtere situationen på stedet! Hvis han havde gjort det, så havde han handlet som en sand bonus pater! Når han således har fejlet, som du fdhin, ganske skarpt har bemærket, så betyder det at Hugo er hamrende culpøs! Hugo dog, fy!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Måske du skulle genlæse, for du fortsætter med at tæske løs på den stråmand du selv har kreeret. Nu hvor du med alle dine fremmedord og akademiske finurligheder har bragt dette op på et niveau det slet ikke kan bære må jeg desværre sige at jeg ikke har mere tid at bruge på det. Take it easy. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
... må jeg desværre sige at jeg ikke har mere tid at bruge på det. Take it easy. :)
Pheww - nu kan denne tråd endelig dø i fred :) Det kan kun være en win-win, for både dig og Hugo! Dine løftede pegefingre kan få sig en hårdt tiltrængt pause og Hugo kan få lidt fred for de mange belæringer du gavmildt har øst over ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...