Jump to content
Nenad

En dags billet med BroBizz

Recommended Posts

Hejsa Hvordan klarer man lige betalingen af et "1 dags billet" på Helsingør - Helsingborg med en BroBizz? Klarer deres system dette for en hvis man benytter BroBizz banen begge gange, har dog svært ved at forstille mig dette, at nogen skulle have et system hvor de kan miste penge. Skal jeg i en bemandet bane og betale med brobizz der? På forhånd tak Nend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Hvordan klarer man lige betalingen af et "1 dags billet" på Helsingør - Helsingborg med en BroBizz? Klarer deres system dette for en hvis man benytter BroBizz banen begge gange, har dog svært ved at forstille mig dette, at nogen skulle have et system hvor de kan miste penge. Skal jeg i en bemandet bane og betale med brobizz der? På forhånd tak Nend
Jeg har en endags-bizz, som jeg bruger ved lejlighed. Normalt fungerer det, hvis man kører ud og hjem inden for samme døgn (dog regnes sidste mulighed for hjemtur vist til kl. 01.00) Dog vil jeg råde til, uanset hvilken slags automatisk betaling, du anvender, at du gemmer kvitteringerne i lang tid (et års tid) efter turen. Der kan gå kage i det, som der nu kan med den slags. Til gengæld har de været yderst imødekommende med at rette fejlene, når jeg har påpeget dem, så jeg de gange har fået pengene tilbage uden nogen som helst indvendinger. Har også oplevet noget tilsvarende, når jeg har anvendt bizz i Norge til betaling af bompenge, at de først sender evt. krav ud et års tid efter passagen. Det er smart - og billigere - men langt fra skudsikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...