Jump to content
bananas

Mandag den 4. juli - mon vi kan komme på arbejde??

Recommended Posts

Btw.. Vi kørte fra Bunkeflo halv 12... og er først hjemme nu her halv fire... Vi har gjort et par stop: ventet på en reservedel, talt et kvarters tid og ventet på pizza... Så alt i alt har det vele været 2,5 - 3 timer i bilen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Turen i morges ved 8-tiden fra Lufthavnen -> Amager Strandvej -> Christianshavn -> Bredgade -> Østerbrogade -> Lyngbymotorvejen -> Lyngby gik uden bøvl overhovedet - meget lidt/ferie-agtig trafik. Tilsvarendende retur til Østerbro ved 10.30-tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Turen i morges ved 8-tiden fra Lufthavnen -> Amager Strandvej -> Christianshavn -> Bredgade -> Østerbrogade -> Lyngbymotorvejen -> Lyngby gik uden bøvl overhovedet - meget lidt/ferie-agtig trafik. Tilsvarendende retur til Østerbro ved 10.30-tiden.
Kan du lægge en din rute ind på google maps til mig?...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan håndterer GPS'erne alt dette. Jeg skal til Nordborg i morgen tidlig, og klokken kvart i kvalme har jeg mest lyst til at min gps bare fortæller mig hvor jeg skal køre? Jeg har en Garmin Any input?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan håndterer GPS'erne alt dette. Jeg skal til Nordborg i morgen tidlig, og klokken kvart i kvalme har jeg mest lyst til at min gps bare fortæller mig hvor jeg skal køre? Jeg har en Garmin Any input?
Du finder en smart rute: http://tinyurl.com/5voxpsx og de finder så ud af hvor den afviger fra korteste/hurtigste rute og lægger så data ind i navigatoren med de en eller to via-adresser som det kræver. Malmö -> via 55.652629,12.536044 -> via: 55.634428,12.333768 -> Nordborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Kørte hjem via Søndre Fasanvej, Toftegårds alle, Gammel Køge Landevej og Avedøre Holme og så på motorvejen mod det svenske... Ingen nævneværdig kø i den retning, men skulle jeg have været den anden vej var jeg nok hoppet udover Kalvebod broen i bar afmagt over at skulle hænge i den kø...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du finder en smart rute: http://tinyurl.com/5voxpsx og de finder så ud af hvor den afviger fra korteste/hurtigste rute og lægger så data ind i navigatoren med de en eller to via-adresser som det kræver. Malmö -> via 55.652629,12.536044 -> via: 55.634428,12.333768 -> Nordborg
Smart, thanx, havde også selv tænkt den tanke. Havde dog håbet på den dovne metode, hvor gps'en selv regnede den ud ude via punkter ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Min kone og jeg fik den ide at besøge svigermor idag som bor i greve... tog lidt over 4½ time via motorvejen, op via avedøre holme... Det var lige før der gik parkeringsvagter rundt på motorvejen og kunne dele bøder ud.... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Som min kammerat fortalte, da han havde siddet på motorvejen ved Avedøre Holme i 3 timer...: "Tænk, hvis det danske politi kunne finde ud af at lukke af, vende tilkørslerne og dermed få folk sluset af motorvejen - ligesom svenskerne gør... men næh nej - politiet bruger deres tid på at uddele bøder til dem, der i desperation forsøger at komme væk fra motorvejen..." Jeg er dælme glad for, at jeg ikke skal til KBH i disse dage... *pyh*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Min kone og jeg fik den ide at besøge svigermor idag som bor i greve... tog lidt over 4½ time via motorvejen, op via avedøre holme... Det var lige før der gik parkeringsvagter rundt på motorvejen og kunne dele bøder ud.... :-)
Fy for den... Tortur af den helt store slags og så skulle du ydermere sidde i kø :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Igen her til morgen absolut ingen problemer til Østerbro. I går hjem gik det også fremragende - MEN den modsatte vej (dvs den vej jeg kører om morgenen) var der godt stoppet til hele vejen fra Amager Strandvej / Amagerbrogade og igennem så vidt jeg kunne bedømme. Det var dog behageligvis væk her til morgen. Til gengæld virker 3 Mobil stadig ikke på Østerbro!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...