Jump to content
MKE

Har nogen fået leveret den nye Peugeot 508?

Recommended Posts

Det var da en grotesk lang ventetid......
Det skyldes, at manden, som solgte mig bilen - i Malmö Bilcentrum - behandlede mig utroligt dårligt. F.eks. 3 uger før jeg første gang skulle få ha´ bilen, sendte jeg ham en mail. Svaret var, at bilen pludselig var blevet forsinket. OK, tænkte jeg så; den ta´r jeg med. Men når det så sker én gang til, blev jeg altså forbandet - og sagde aftalen op. Jeg synes, at sælgeren her gør en utrolig dårlig indsats. Han / hun skal da se´fø´li kontakte mig, når de har nyt om bilens leveringsdato. Ikke omvendt. De jeg havde sagt aftalen op, havde jeg "ondt" i maven en uges tid; man går ind i "butikken", og smider 350k på bordet, og si´r; den bil vil jeg gerne ha´. Fedt tænker sælgeren, og pisser ( føler jeg ) kunden ( mig ) ned af nakken!! Efter ca. 10 dage - og lidt tid foran PC´eren bli´r jeg enig med mig selv om, at 508´eren er den bil jeg skal ha´. Jeg har så nogle krav til sælgeren - for, at jeg skal prøve, at undgå en person, som *ham*, der solgte mig bilen den første gang. Og om lidt mere en én måned er jeg så ejer af en 508´er... Mvh. Michael

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så står bilen langt om længe i garagen uha den er god ;-)
Hvor´n er bilen så, darksaint? Mvh. Michael PS: Får 508´eren på torsdag d. 2.2.12 - efter ca. 9 måneder og 3 ugers ventetid..!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

lever op til alle forventninger - bruger rigtigt meget tid i bilen på jobbet så mega cool at den er så stille inde i kabinen - fint træk i motoren min er kun 163 hk mener at kunne huske du venter på en gt'er men syntes nun det er ok til mit behov - syntes det er rart at franskmændene ikke fedter med udstyret dellæder, keyless, glastag osv. ja du kender sikkert selv listen :-) Eneste anke er jeg syntes den er lidt længe om at få varmen i disse vintertider men sådan er det jo med mange dieselbiler - samt bagagerummet er lidt mindre end i min tidligere mondeo. Overall superfin bil - håber du får din bil til tiden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
cool samme sælger vi købte min kæreste's 308'er af :-) Hvad har du købt af udstyr til den ?
Læderbetræk, lydanlæg, "superlås", motorrseret bagsmæk, "parkeringsradar", og startpakken, som bl.a. indeholder stænkklapper. Jeg havde oprindeligt bestilt fjernbetjening til Webasto´en, men er lige ved og næsten læser jeg på en tysk side. http://www.peugeotboard.de/peugeotforum/f/67/peugeot-508.html Mvh. Michael

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
parkeringsradar hvad kan den, samme som for og bagsensor el. ? Superlås jeg har sådan noget keyless noget hvor man bruger hånden til at åbne samt låse samme el ?
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig... ( og det siger jeg, som netop har betalt for det..!! ) Jeg har kun haft bil i lidt mere end 2 år - og tog skiftet fra offentlig transport pga. nogle hændelser, og det var *ikke* DSB. ( og dåbsattesten si´r altså, at jeg er fra ´65 ) Men jeg skal skrive herinde, om det var pengene værd om 2 ugers tid. Mvh. Michael

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har du fået din bil ?
Ja, det har jeg - og er tilfreds med den!! Men skal lige vænne mig til den... Hvordan slutter man mobil til..? Og navigationen; skal man altid kigge på det kort!!?? Så jeg må kigge lidt i manualen... Mvh. Michael

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...