Jump to content
Menace

Træk af tur 1 måned efter...

Recommended Posts

hej jeg sad i morges og studsede lidt over min nordea-konto hvor jeg havde fået trukket 145 kr. af øresundsbroen og tænkte at jeg ikke havde kørte nogen ture på det seneste, så jeg ringede til broen. Fik en svensk dame i røret og forklarede at jeg synes det var underligt at jeg var blevet trukket når jeg ikke havde kørt. Hun forklarede mig at jeg altså ikke var blevet trukket, op til flere gange og jeg forklarede hende, op til flere gange, at øresundsbroen altså havde trukket 145 kr på min nordea-konto. Det fremstod ikke at min øresundkonto selvfølgelig.... Til sidst satte hun ventemusik på og kom tilbage 2 min. senere hvor hun forklarede mig at jeg havde 1 overkørelse d. 24 juni hvor de havde haft strømsvigt i deres betalingsanlæg og de derfor først sendte regningen nu... så hvis andre opdager at i er blevet trukket en tur lige pludselig, så er det derfor.... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
vildt og der sad man at troede at det var da fin service at de bare åbnede portene' date=' så der ikke blev kø, og så har de sgu siddet bagefter og kigget deres kameraer igennem, og trukket folk[/quote'] Medmindre kameraerne pr. aut. kan udføre en sortering vha. den svenske nr. plade med efterfølgende fakturaudskrivning til ejeren...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ikke den dag hvor der var strømsvigt og der var 3-5 timers køer :-) Denne dag, var der åbenbart kun noget galt med deres automatisk faktureringssytem som har gjort at regningen er kommet ca. 1 måned senere, hvilket er fint nok, men fik mig til at kigge en ekstra gang. Lidt info på deres hjemmeside kunne have sparet mig for 15 min tlfsnak .-) Og tænkte at jeg nok ikke har været dene eneste som har kørt over d. 24 juni, som er blevet ramt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kaprer lige denne tråd en gang... Jeg er lige nu så forbandet træt af øresundsbroens "service", har ellers aldrig haft nogen problemer.... Vi er juni måned begyndt at køre over i to biler istedet for en.... Jeg ringer så til kundecentret, for lige at være sikker på hvordan og hvorledes, så vi begge får den der turordning der er til pendlere... Jeg får da at vide jeg bare skal bestille en brobizz til, og så køre det som det plejer... PERFEKT!, tænkte jeg!..... Jeg tjekker kun et par gange om mdr, om det hele køre som det skal, om de trækker det rigtige osv... I juli mdr, fik jeg bare kun tjekket sidst på mdr.... og for pokker hvor havde de trukket meget!.... det viser sig så, at det kun er én turordning der er gældende for begge brobizzer... dvs. den ene bil kører for 145 hver vej HELE måneden - ca.... Jeg ringer straks til dem, og kan simpelthen ikke forstå det... Jeg gjorde jo som der blev sagt, da jeg bestilte nr. 2 brobizz... hun fortæller så at man skal have en pendleraftale på hvert navn og bla bla bla - dem der har styr på det, ved det jo nok.... Jeg var bare dejligt uvidende... Jeg fortæller så denne her dame, at jeg er blevet rådgivet forkert, og at de derfor venligst bede lave juli mdr om, som vi kan få det for meget trukket tilbage... Hun nægtede og tro på at jeg var blevet rådgivet forkert, for den slags gjorde de ikke!!... Nå, jeg har så fået oprettet en aftale på mandens navn - og bedt dem om at flytte den ene brobizz over i hans navn... og bedt dem tilbagebetale.. Jeg har nu haft fat i 5 forskellige mennesker på 2 dage, der enten har skrevet eller ringet til mig... og næsten alle sagt, at de ikke kan se jeg har kontaktet dem før osv osv..... Ej men for pokker... Så få dog styr på jeres system, så i kan se der er en sag i gang!!... Det kan satme ikke være så svært, at få det ændret og være lidt serviceminded også... Jeg er ved at brænde godt sammen over dem!....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har nu haft fat i 5 forskellige mennesker på 2 dage, der enten har skrevet eller ringet til mig... og næsten alle sagt, at de ikke kan se jeg har kontaktet dem før osv osv..... Ej men for pokker... Så få dog styr på jeres system, så i kan se der er en sag i gang!!... Det kan satme ikke være så svært, at få det ændret og være lidt serviceminded også... Jeg er ved at brænde godt sammen over dem!....
Puha, hvor er jeg heldig; Jeg er ansat et sted, hvor vores PC´ere virker 110%. Vi er 110% serviceminded. Der er 120 mennesker ansat - bare for, at ta´e sig af én utilfreds kunde om året. 100 smede, elektrikere og IT-folk er ansat - bare for, at ta´e sig af min PC´er. PS: Der er vist også færger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Puha, hvor er jeg heldig; Jeg er ansat et sted, hvor vores PC´ere virker 110%. Vi er 110% serviceminded. Der er 120 mennesker ansat - bare for, at ta´e sig af én utilfreds kunde om året. 100 smede, elektrikere og IT-folk er ansat - bare for, at ta´e sig af min PC´er. PS: Der er vist også færger...
Det var dog pænt provokerende!...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har som sagt ikke noget imod øresundsbroen, har aldig haft bøvl med dem og er ikke sure over priserne som visse andre... Jeg forstår bare ikke man ikke reg. i deres systemer at man har talt med en kunde... Det gør vi squ da på vores arbejde... Så kan alle se hvad der er gang i - og vupti - så er det lige pludselig ikke noget problem er der er flere forskellige mennesker der arbejder på sagen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har som sagt ikke noget imod øresundsbroen, har aldig haft bøvl med dem og er ikke sure over priserne som visse andre... Jeg forstår bare ikke man ikke reg. i deres systemer at man har talt med en kunde... Det gør vi squ da på vores arbejde... Så kan alle se hvad der er gang i - og vupti - så er det lige pludselig ikke noget problem er der er flere forskellige mennesker der arbejder på sagen...
Så´en set synes jeg det var / er på sin plads, hvis man skrev ( og snakkede ) som man selv gerne vil skrives ( snakkes ) til - når man er på arbejde. Tak. Michael

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så´en set synes jeg det var / er på sin plads, hvis man skrev ( og snakkede ) som man selv gerne vil skrives ( snakkes ) til - når man er på arbejde. Tak. Michael
Hvad snakker du om?!.... har jeg skrevet noget forkert til dig da eller hvad?.. Gab man.... man kan aldrig få lov til at brokke sig lidt herinde uden der er en eller anden der skal være smart...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gab man.... man kan aldrig få lov til at brokke sig lidt herinde uden der er en eller anden der skal være smart...
mand staves med "d"...MUHAHAHA Ahj, fatter heller ikke hvad MKE mener med NOGLE af hans indlæg -keep up the good "brokkemode", jeg synes det er helt berettiget! -men jeg synes IKKE om bropriserne;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hvis han gør det - så har han da bare fået en ide med i bagagen, til en opdatering af deres system! Dét kunne i hvert fald være på sin plads... Og samtidig kan jeg da sagtens indrømme, at jeg har været stangtosset i telefonen og på den sidste mail... Jeg har bandet - men jeg har ikke talt grimt til nogle af kundeservicemedarbejderne... Jeg synes bare virkelig, at det er så super dårligt, at der er 5 forskellige mennesker der kontakter mig, og alle 5 kan ikke forstå hvad det er jeg skriver om, da de ikke kan se jeg har kontaktet dem før.... arj men helt ærligt... det kan da ikke være rigtigt i dagens danmark/sverige, at man ikke har en metode, hvorpå man registrere en kundes henvendelse... Jeg har ikke noget imod at det er forskellige mennesker der kontakter mig, hvis der bare havde været styr på det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...