Jump to content
Vicksen

Cyklister på Broen

Recommended Posts

Ja, så har man sgu set det med: 13:30 i retning DK halvvejs oppe på højbroen, holder ''Wallander'' med blinket kørende. Årsag: To cyklister med godt om oppakning, var såmænd lystigt på vej mod DK :surprise: Er meget interesseret i at vide, hvordan de er sluppet ''u-set'' igennem betalingsanlægget?!?!?!?!!? :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er meget interesseret i at vide' date=' hvordan de er sluppet ''u-set'' igennem betalingsanlægget?[/quote'] Naturligvis ved at køre "bagom" via Utsiktsvägen og gennem bommen ud på motorvejen som redningskøretøjer og sneplove mv. kan gøre det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Naturligvis ved at køre "bagom" via Utsiktsvägen og gennem bommen ud på motorvejen som redningskøretøjer og sneplove mv. kan gøre det...
Ja, så langt ér jeg da med :laugh: Tænker mere på, hvor det ''opmærksomme'' bropersonale var henne :flov:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, så har man sgu set det med: 13:30 i retning DK halvvejs oppe på højbroen, holder ''Wallander'' med blinket kørende. Årsag: To cyklister med godt om oppakning, var såmænd lystigt på vej mod DK :surprise: Er meget interesseret i at vide, hvordan de er sluppet ''u-set'' igennem betalingsanlægget?!?!?!?!!? :mad:
Det ser jeg sku et par gange om året... Har også set knallerter prøve lykken... På et tidspunkt så jeg faktisk jævnligt (som i et par gange om måneden henover en periode) hvad der umiskendeligt lignede en puch maxi med mælkekasse bagpå der forsøgte at krydse broen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen som ved' date=' hvorfor man aldrig lavede en cykel/gangsti som en del af Broen?. Så meget ekstra kunne det da ikke have kostet. Er det pga. tunellen?[/quote'] Personligt ville jeg ihvertfald ha' cyklet på job. Har kun 74 km. hver vej, så det ville passe fint med, at jeg skulle hjemmefra igen, når jeg kom hjem fra job. Det er jo godt, at holde sig igang - eller noget :p Men nej, jeg ved det ikke - det kunne dog ha' været fedt om sommeren, at cykle over broen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Personligt ville jeg ihvertfald ha' cyklet på job. Har kun 74 km. hver vej, så det ville passe fint med, at jeg skulle hjemmefra igen, når jeg kom hjem fra job. Det er jo godt, at holde sig igang - eller noget :p Men nej, jeg ved det ikke - det kunne dog ha' været fedt om sommeren, at cykle over broen :)
2* 74 km er måske lige lidt rigeligt. For dem som bor i Malmø og arbejder i København er det en tur på en 40-45 km. Der ville det godt kunne lade sig gøre fx. at cyckle ind den ene dag og tage toget hjem, for næste tag at tage toget ind og cyckle hjem. Ved at der er en del kontorfolk i København (altså dem som bor i lignende afstand i Danmark), som træner til fx. Sjælland rundt på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Cykelsti blev afvist pga. vindstød og risikoen for selvmordskandidater på broen.
ok - lyder sandsynligt. Det må vel også have vejet ind, at man ikke har vist hvad man skulle gøre med cycklerne i tunnelstykket. At sætte dem til at køre i samme tunnelrør som bilerne ville dæleme være farligt - at grave et ekstra lille tunnelrør ville være uoverstyrligt dyrt - og det ville være rædsomt kedeligt for en cycklist at køre de 4 km gennem røret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...