Jump to content
europær

Bedårende kattekillinger

Recommended Posts

[ATTACH]4165[/ATTACH] I forbindelse med min søgen efter vores Maine Coon hankat Carter, er jeg kommet i kontakt med en dame, som troede at have fundet ham. Desværre ikke. Hun har selv 3 bedårende kattekillinger på ca. 8-9 uger, som nu søger kærlige hjem. De er født i hendes have. En er helt sort med hvide poter og de to andre er hvide med sorte pletter. Killingerne kan ses i Toarp/Oxie. Så står du/I og leder efter en kattekilling, kontakt mig endelig. Haster faktisk meget, da deres hunde ikke kan lide katte (missemor har forladt dem)!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Du har absolut ret, jeg er skam bekendt med, at de skal være 12 uger. Situationen er nu lidt anderledes, da der ikke er nogen missemor mere. Så hvis der er nogen, der har en hunmis, som vil være reservemor, ville det jo være det optimale. Og der er ringet rundt til forskellige kattehjem, om de kunne tage dem, men uden held. Så derfor tænkte jeg, nu prøver jeg i dette forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du har absolut ret, jeg er skam bekendt med, at de skal være 12 uger. Situationen er nu lidt anderledes, da der ikke er nogen missemor mere. Så hvis der er nogen, der har en hunmis, som vil være reservemor, ville det jo være det optimale. Og der er ringet rundt til forskellige kattehjem, om de kunne tage dem, men uden held. Så derfor tænkte jeg, nu prøver jeg i dette forum.
Jeg vil måske gerne hAve en, med hvad er reglerne i Sverige ang kat, må de gå frit rundt som i dk? Og skal de have chip og vaccine ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil måske gerne hAve en' date=' med hvad er reglerne i Sverige ang kat, må de gå frit rundt som i dk? Og skal de have chip og vaccine ?[/quote'] Tak for din henvendelse, men indlægget er 2 år gammelt, og ikke aktuelt mere. At få ens kat chippet og vaccineret er ikke decideret et krav, men absolut et must, hvis man vil sikre sin kat. At få den chippet, men ikke påkrævet, er en rigtig god ide, hvis katten evt. skulle løbe væk, og dermed kan man spore ejeren via chippet. Vaccination styrker kattens immunforsvar ved fx kattesnue m.m. - hvis katten går ude og et must, hvis du skal have katte på en kattepensionat, når du skal på ferie. Umiddelbart har jeg hørt, at man i Sverige har ret til at skyde katte på egen ejendom. Mine 3 katte går frit ude, og der har aldrig i de 8 år, vi har boet i Sverige, været noget - og jeg har naboer (endda rigtig flinke naboer).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
På 01/01/2016 at 17:29 , Nif skrev:

Mega gammelt indlæg, og regner ikke med de små killinger stadig er her ;o)

Men er der andre der har gårdkat som har killinger som de skal af med?

Lige præcis der tror jeg Blocket er bedste bud...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...