Jump to content
Rene

kabel skydning i Svedala?

Recommended Posts

Hej. Jeg kan se at der er nogle folk igang med at skyde kabler eller rør i Svedala lige hvor jeg bor. Jeg ved desværre ikke hvem det er eller hvorfor, men håber jo på at det er noget fiber halløj heller andet opgradering af vores internet muligheder. Det enest jeg har kunne finde er navnet Draka, som står på ders store kabeltromler, og hvis jeg googler det, så kommer der et firma frem som har noget at gøre med kommunikation, og det lover jo godt. Er der nogen som ved noget mere? Har ikke kunne finde noget på nettet, eller diverse lokalaviser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej. Jeg kan se at der er nogle folk igang med at skyde kabler eller rør i Svedala lige hvor jeg bor. Jeg ved desværre ikke hvem det er eller hvorfor, men håber jo på at det er noget fiber halløj heller andet opgradering af vores internet muligheder. Det enest jeg har kunne finde er navnet Draka, som står på ders store kabeltromler, og hvis jeg googler det, så kommer der et firma frem som har noget at gøre med kommunikation, og det lover jo godt. Er der nogen som ved noget mere? Har ikke kunne finde noget på nettet, eller diverse lokalaviser?
Draka er i min verden, en af de større kabelproducenter! Det laver helt sikker også fiberkabel! Jeg X fingere for jer i håb om i får en hurtig internetforbindelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det er garanteret til vindmølle parken, der er ved at blive bygget, ude ved Skabersjö (er selv med på byggeprojektet af vindmøllerne hos E.ON). Jeg ved ikke umiddelbart, hvordan det er, men jeg mener, at inde i Svedala, så er det Svedala kommune som betaler for at få lagt fiberkablerne ned og lader så udbyderne slås om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...