Jump to content
briped

Ørestadsarena vs. Malmø Arena... Fight!

Recommended Posts

Ved ikke om det hører under kultur, ellers flytter Gio den vel for mig :) Faldt lige over artiklen "Ørestadsarena til en milliard åbner om fire år" på politikken. Er jeg den eneste der synes at det er underligt at smide en kæmpe og dyr (jeg ved ikke hvem der betaler den) arena under 30 km fra en allerede stor og fine arena (godt nok i et andet land)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er jeg den eneste der synes at det er underligt at smide en kæmpe og dyr (jeg ved ikke hvem der betaler den) arena under 30 km fra en allerede stor og fine arena (godt nok i et andet land)?
Det kan da ikke passe? Hernings jyske bank boksen ligger da mere end 30 km fra KBH og Jylland er jo næsten en del af Danmark .... jeg forstår det simpelthen ikke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan da ikke passe? Hernings jyske bank boksen ligger da mere end 30 km fra KBH og Jylland er jo næsten en del af Danmark .... jeg forstår det simpelthen ikke ;-)
Nu fik du mig jo til at genlæse artiklen, du fik mig til at tvivle :-) Men... "med opførelsen af en arena med plads til op mod 15.000 tilskuere i Ørestad på Amager" Det er den Ørestad jeg tænkte på, hvor arenaen bliver opført ;-) "Udgiften til den nye såkaldte multiarena – i Herning har man fået sin arena med samme tilskuerkapacitet – er med hjælp fra det engelske rådgivningsselskab Langdon sat til én milliard kroner." Herning arena blev blot brugt som reference i artiklen ;-) Og Jylland ER Danmark :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nu fik du mig jo til at genlæse artiklen, du fik mig til at tvivle :-) Men... "med opførelsen af en arena med plads til op mod 15.000 tilskuere i Ørestad på Amager" Det er den Ørestad jeg tænkte på, hvor arenaen bliver opført ;-) "Udgiften til den nye såkaldte multiarena – i Herning har man fået sin arena med samme tilskuerkapacitet – er med hjælp fra det engelske rådgivningsselskab Langdon sat til én milliard kroner." Herning arena blev blot brugt som reference i artiklen ;-) Og Jylland ER Danmark :-D
Beklager, mit indlæg var ment som en sarkastisk udgave af københavnernes syn på Malmö. Hvis du spurgte dem om hvor den nærmeste multiarena lå, ville svaret sikkert være Odense eller Herning. Kun få ville pege på Malmö, tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...