Jump to content
hrohibil

Baby udstyr links??

Recommended Posts

Hej Vores første barn er snart på trapperne ;) Kan i anbefale nogle links til hjemmesider eller butikker hvor man kan købe baby udstyr til forholdvis fornuftige penge... Ellers hvis i mener det er billigere i DK må i meget gerne komme med input der os. ser frem til jeres svar. Mvh H

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Alt hvad mit barn brugte i sit første 1½ leveår, lige bortset fra sutteflaskerne, blev købt via blocket. Tøj, barnevogn, legetøj, bilsæde, you name it. Ikke af nød, men af princip og omtanke for planeten. Især baby-tøj er nærmest idiotisk at købe, idet de kan vokse ud af en størrelse på bare 2 uger. Så man kan købe "brugt" babytøj som måske kun har været brugt en eneste gang. Aaah og for lige at nævne når man første gang har købt et stykke 300 kroners legetøj som møgungen giver opmærksomhed i 10 minutter for så derefter at kaste det over i hjørnet og aldrig kigge på det igen. Der har jeg lært at gå på barnloppis og købe det samme legetøj til en 10'er. Og ungen er altså ligeglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var i Gekås i Ullared for 2 uger siden... Det er første og sidste gang vi er der... Meget stor butik ja, men jeg syntes nu ikke der derudover var noget videre at komme efter. Jo tak, en masse børnetøj, meeen udgifterne til at køre 400+ km taget med i regnestykket så tvivler jeg nu på at et kan svare sig. Det er selvfølgelig også individuelt, men jeg syntes ikk rigtig kvaliteten på mange af de ting de havde virkede særlig overbevisende. Til gengæld har de en mega stor legetøjsafdeling med masser og masser af LEGO :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

MissCath: Jeg kan ikke se nogen PM?? Tak for en masse info... Det er svært når nu det er vores første, og jeg er helt med på at "genbruge" ting og så noget, det er mere konen som går op i at det skal være nyt, kun det bedste for vores barn... Tøj gror de hurtigt ud af ja.. Jeg tænker os mest på autostole, barnevogne og puslebord og ligende.. H

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
det er mere konen som går op i at det skal være nyt, kun det bedste for vores barn...
Min kone har heldigvis ikke den indstilling. Altså hun vil selvfølgelig det bedste for vores søn, men det er ikke gennem mammon. :) Måske du kan prøve at forklare hende at hvis baby'en ikke får alting nyt, så har I ekstra penge til at have nogle gode oplevelser sammen med Jeres barn? Eller du kan bruge argumentet at så får du råd til at holde lidt mere fri, så der er mere familietid. Det er altså vigtigere end at have en spritny seng. :) Med fare for at komme for langt over i "det" hjørne, så er det altså netop det her som ungen kommer og klandrer dig for når de er blevet 13. Så lyder det "du havde aldrig tid til mig!", men det kommer omvendt ikke til at lyde "jeg havde en brugt rangle da jeg var 2!" hehe.... Og anyway, så ved jeg godt hvilken en af kommentarerne jeg vil have det værst med 13 år senere. Men ok, nok om det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Min kone har heldigvis ikke den indstilling. Altså hun vil selvfølgelig det bedste for vores søn, men det er ikke gennem mammon. :) Måske du kan prøve at forklare hende at hvis baby'en ikke får alting nyt, så har I ekstra penge til at have nogle gode oplevelser sammen med Jeres barn? Eller du kan bruge argumentet at så får du råd til at holde lidt mere fri, så der er mere familietid. Det er altså vigtigere end at have en spritny seng. :) Med fare for at komme for langt over i "det" hjørne, så er det altså netop det her som ungen kommer og klandrer dig for når de er blevet 13. Så lyder det "du havde aldrig tid til mig!", men det kommer omvendt ikke til at lyde "jeg havde en brugt rangle da jeg var 2!" hehe.... Og anyway, så ved jeg godt hvilken en af kommentarerne jeg vil have det værst med 13 år senere. Men ok, nok om det..
HÖRT!!! Tänk på at det er begränset tid baby-udstyr er blevet brugt, så jeg har godt nok heller ikke haft problemer med at köbe alt brugt :) Meget af det der findes på blocket er i stort set så godt som nyt! Så Blocket er din ven! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...