Jump to content
Toft

ENDELIG blev de lortebump fjernet fra betalingsanlægget!!

Recommended Posts

Nogen bump' date=' jamen sät farten ned. Det er en arbejdsplads og der er en grund til at de bump er der. For mange har sprunget for livet der. Og tolderne finder rigtig meget på broen, meget mere end man tror. Jeg er rigtig overrasket over det faktisk. Min datters svigerfar er tolder, så jeg ved. Men ved også at de gamle toldere er irriterede over den måde at mange af de unge toldere udspörger folk på. Jeg tror at jeg er blevet af en tolder 3 gange eller de år, så jeg overlever forsinkelsen hjem til ködgryderne:laugh:[/quote'] Ja en så hold du bare ind og få en snak med dem, jeg ser intet behov for at fortælle dem om min gøren og laden. Hvis ikke de kan se på mig at jeg har "rent mel i posen", har den tolder det forkerte job. Næste gang fortæller jeg en laaaaaaaaang historie fra de varme lande......så må vi se hvor langt hans tålmodighed holder....Og holder du lige bagved håber jeg du har ligeså lang tålmodighed...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gudfader ... Folk hyler op og taler om "overvågningssamfund" og føler sig krænkede. Hold nu op' date=' for fanden ... det er pinligt at forklare en Nordkoreaner.[/quote'] jacobe, Hold nu selv op for fanden...... hvad er det du har svært ved at forstå? Det handler om RETTIGHEDER, dine om mine, og toldernes for den sags skyld! Vi lever i et retssamfund, og jeg kan ikke se problemet i at stille spørgsmålet om hvad de skide toldere er bemyndiget til at foretage af kontrol og forhør af din færden. Jeg ved ikke med din logik , men min siger at en tolder ikke behøver at spørge mig hvor jeg har været hen, for har jeg været hos min elskerinde, eller til S/M fest, eller til gudtjeneste, eller whatever the fuck jeg nu vælger at bruge mit liv på, så endten skal jeg lyve eller udlevere privat detaljer om mit liv til en som stå og spiller inspektor smart og skal både måle på min reaktionstid, eller på min ubehag for de skide spørgsmål om noget som for helvede kun rager migselv, og specielt hvis det er uberettiget. Hvis konsekvensen af det bliver at min bil skal splittes ad hele aften, så vil jeg edder fandme ikke finde mig i det. as simple as that. Du får det til at lyde så underligt, er du sikker på at du ikke har Nordkoreanske aner i dig?? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
jacobe, Hold nu selv op for fanden...... hvad er det du har svært ved at forstå? Det handler om RETTIGHEDER, dine om mine, og toldernes for den sags skyld! Vi lever i et retssamfund, og jeg kan ikke se problemet i at stille spørgsmålet om hvad de skide toldere er bemyndiget til at foretage af kontrol og forhør af din færden. Jeg ved ikke med din logik , men min siger at en tolder ikke behøver at spørge mig hvor jeg har været hen, for har jeg været hos min elskerinde, eller til S/M fest, eller til gudtjeneste, eller whatever the fuck jeg nu vælger at bruge mit liv på, så endten skal jeg lyve eller udlevere privat detaljer om mit liv til en som stå og spiller inspektor smart og skal både måle på min reaktionstid, eller på min ubehag for de skide spørgsmål om noget som for helvede kun rager migselv, og specielt hvis det er uberettiget.
De enkelte gange jeg er blevet spurgt, har svaret: "Danmark" været fuldt tilfredsstillende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
De enkelte gange jeg er blevet spurgt' date=' har svaret: "Danmark" været fuldt tilfredsstillende ;-)[/quote'] naturligvis,... smart tolder! Det er altså også mega dumt af Smuglerne at svare Holland og Afghanistan når de bliver spurgt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faktisk blevet vrisset temmeligt voldsomt af engang jeg svarede danmark.. "ja det vet jag väl, men hvor har du varit i danmark?" Da jeg så svarede københavn gav han lissom lidt op.. Men hvad fanden rager det den tumpetolder overhovedet! :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du får det til at lyde så underligt' date=' er du sikker på at du ikke har Nordkoreanske aner i dig?? :rolleyes:[/quote'] Temmelig sikker. Men ved du hvad ... hvis jeg havde, var det ikke noget jeg ville være flov over at fortælle hverken dig, eller en tolder for den sags skyld. Ligesom jeg ikke ville være det mindste flov over at fortælle en tolder, at jeg havde været "hos min elskerinde, eller til S/M fest, eller til gudtjeneste, eller whatever the fuck jeg nu vælger at bruge mit liv på." Men det er så bare mig. Men, som Cronatus var inde på, så er jeg nu heller ikke så nervøs for om tolderen efterfølgende går ind i sit skur og skriver dato, klokkeslæt samt mit reg.nr ned, samt noterer: "varit på S/M fest igen. Mannen är jo tydligen pervers!!" Men hvis du synes det er så ubehageligt at fortælle en tolder "whatever the fuck du vælger at bruge dit liv på", er det måske slet ikke dét værd? Uanset hvad, er det jo latterligt at hyle op om RETTIGHEDER. Men ... ... tråden handlede om vejbumb...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Temmelig sikker. Men ved du hvad ... hvis jeg havde, var det ikke noget jeg ville være flov over at fortælle hverken dig, eller en tolder for den sags skyld. Ligesom jeg ikke ville være det mindste flov over at fortælle en tolder, at jeg havde været "hos min elskerinde, eller til S/M fest, eller til gudtjeneste, eller whatever the fuck jeg nu vælger at bruge mit liv på." Men det er så bare mig. Men, som Cronatus var inde på, så er jeg nu heller ikke så nervøs for om tolderen efterfølgende går ind i sit skur og skriver dato, klokkeslæt samt mit reg.nr ned, samt noterer: "varit på S/M fest igen. Mannen är jo tydligen pervers!!" Men hvis du synes det er så ubehageligt at fortælle en tolder "whatever the fuck du vælger at bruge dit liv på", er det måske slet ikke dét værd? Uanset hvad, er det jo latterligt at hyle op om RETTIGHEDER. Men ... ... tråden handlede om vejbumb...
Jeg synes efterhånden at det eneste der ikke er værd i mit liv er at svare på dine indlæg. Du fatter aller en ski, du misser hele pointen,og du mener det er at hyle når man holder fast i ens rettigheder.og jeg vil lad dig leve dit liv med whatever the fuck du synes er godt for dig. det er jo DIN ret, selvom du lyder som om du ikke du ved hvad det er værd for dig selv. Er du også sikker på at det ikke er dig der keder sig, og mangler nogen at snakke med, men derfor så behøver det ikke at være berettiget at en tolder spørger MIG hvad jeg har lavet i DK den dag? Jacobe drengen, tolderne er der for at kontrolere og lave stikprøve kontrol af biler, at de står og stiller ligegyldige spørgsmål som i virkeligheden INTET har at gøre med deres job vil til hver en tid få mig til at hyle om mine rettigheder til IKKE at svare på deres tumpet spørgsmål. Capich? Og Svar frabedes, Du har sikkert også et meget rigere liv at fortælle tolderne om end mig, så jeg vil også spare dig for at svare på mine indlæg,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Men hvad fanden rager det den tumpetolder overhovedet! :rolleye:
De keder sig? Jeg har i hvert fald besluttet, at jeg næste gang vil sige følgende (og stjæl gerne idéen): "Jo altså ... jeg kørte på arbejde i morges hvor jeg startede dagen med at holde morgenmøde og fyrede tre ansatte og det blev de så sure over at de ringede til fagforeningen og resten af formiddagen måtte jeg så sidde i møde med medarbejderrepræsentanten samt en sagsbehandler fra fagforeningen og så spiste jeg frokost det har vel været ved 12-tiden vil jeg tro sammen med en gammel skolekammerat som i øvrigt fortalte at han lige havde fået bygget sig en udestue og resten af dagen har jeg arbejdet på diverse projekter og på vej hjem fra arbejde tankede jeg på JET i Vasbygade til 12,89 literen hold kæft det er dyrt nå men så kørte jeg i Netto ude ved lufthavnen og fræsede over broen men selvfølgelig kun med 110 km/t.... og nu er jeg så her. Hvad har du lavet idag??"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du fatter aller en ski' date=' du misser hele pointen,og du mener det er at hyle når man holder fast i ens rettigheder.[/quote'] Det morsomme ved denne tråd er måden hvormed folk ønsker at holde fast i sine rettigheder på. Det er hvad nogle af os kommenterer på - når folk flipper ud over at få stillet nogle helt uskyldige spørgsmål. Nemlig. :thumbup:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg kan altså også undre mig over at folk føler at deres retssikkerhed bliver krænket fordi en tolder stiller et par spørgsmål!!!! Hvis man kan hidse sig op over så små ting, så kan man hurtigt få et hårdt liv. Lighten up, det er ikke værd at bruge ret meget energi på at være sur over;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt er jeg faktisk temmeligt røverligeglad med tolderne og deres tumpede spørgsmål, nogle af tolderene har helt sikkert ikke opfundet hverken teskeen eller den dybe tallrik, men bumpene, lortebumpene, de nye killerbump for sgu da i helvede!!! :rolleye: Se, det er jo en helt anden sag, dvs. back on topic!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja jeg kan altså også undre mig over at folk føler at deres retssikkerhed bliver krænket fordi en tolder stiller et par spørgsmål!!!! Hvis man kan hidse sig op over så små ting, så kan man hurtigt få et hårdt liv. Lighten up, det er ikke værd at bruge ret meget energi på at være sur over;-)
beklager hvis jeg tager den her tråd væk fra den oprindelig topic, nu er de bump væk, hov nu er de tilbage!....... men som diskussions forum om netop de bump, og formålet med at de er der (netop for at de toldere som står der skal kunne vurdere HVER bil som kører forbi som de ønsker så synes jeg det er kun rimeligt at stille spørgsmål ved hvad de egentlig må bruge af midler og evt. chikane Det har altså INTET med at at være sur eller retsfølelse som sådan. Hvis jeg nu spurgt dig om hvor mange gange du knalder med din kæreste om dagen/ugen, og hvordan, Ja så vil jeg gætte på at din første reaktion være en eller anden form for ubehag, hvis ikke direkte sur over.... 1- at hvad fanden i helvede rager det mig. 2- selvom jeg tilfældigvis arbejder for sex og samfund så føler du måske ikke at du har lyst til at dele oplysninger med mig. (selvom man muligvis er en hardcore swinger) og ovenikøbet Hvis konsekvensen af dit manglende vilje, eller reaktionstid på svaret er at jeg splitter din bil ad, eller chikanerer og mistænkliggøre dig for dit og dat. Ja i min verden så er vi pludselig ikke over i uskyldige og tumpede spørgsmål mere, dermed så synes jeg det er meget rart for mig at vide hvad de tumpede og uskyldige toldere har ret til at udsætte mig for - i principet op til 50 gange om måneden- og tro mig, jeg er en ret cheerful person sådan generelt.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
beklager hvis jeg tager den her tråd væk fra den oprindelig topic, nu er de bump væk, hov nu er de tilbage!....... men som diskussions forum om netop de bump, og formålet med at de er der (netop for at de toldere som står der skal kunne vurdere HVER bil som kører forbi som de ønsker så synes jeg det er kun rimeligt at stille spørgsmål ved hvad de egentlig må bruge af midler og evt. chikane Det har altså INTET med at at være sur eller retsfølelse som sådan. Hvis jeg nu spurgt dig om hvor mange gange du knalder med din kæreste om dagen/ugen, og hvordan, Ja så vil jeg gætte på at din første reaktion være en eller anden form for ubehag, hvis ikke direkte sur over.... 1- at hvad fanden i helvede rager det mig. 2- selvom jeg tilfældigvis arbejder for sex og samfund så føler du måske ikke at du har lyst til at dele oplysninger med mig. (selvom man muligvis er en hardcore swinger) og ovenikøbet Hvis konsekvensen af dit manglende vilje, eller reaktionstid på svaret er at jeg splitter din bil ad, eller chikanerer og mistænkliggøre dig for dit og dat. Ja i min verden så er vi pludselig ikke over i uskyldige og tumpede spørgsmål mere, dermed så synes jeg det er meget rart for mig at vide hvad de tumpede og uskyldige toldere har ret til at udsætte mig for - i principet op til 50 gange om måneden- og tro mig, jeg er en ret cheerful person sådan generelt.:)
Har meget svært ved at tage dit meget tænkte eksempel seriøst, beklager men det har ikke meget med virkeligheden at gøre. Kender ikke den myndighed du hentyder til, men det var måske en ny ide til vores nye regering ;-) Det eneste jeg kan forstå at folk er sure over, er de der skod bump(som er blevet endnu værre). Men jeg kan godt forstå at tolderne gerne vil have dem, for de dage de var væk blev der kørt pænt til. Syntes dog som andre at de burde fjerne dem når der ikke er toldere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hele pointen med at stille spørgsmål, er ikke hvilket spørgsmål der stilles men at de har muligheden for at se dig an, om du virker nervøs mv. De kunne også spørge hvad din yndlingsfarve er, men nu er et uskyldigt spørgsmål som "hvor har du været" valgt at blive brugt, sandsynligvis at det giver mere mening at spørge om, end din yndlingsfarve. Hvis du ikke ønsker at svare, så lad være at svare. De har ikke krav på at vide hvor du har været, og hvis du på en venlig måde siger "det rager egentlig ikke dig" så tror jeg de fleste toldere accepterer det for "gode varer" og lader dig passere, så har du nemlig set dig an.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...