Jump to content
jerikras

Anbefaling af firma til udskiftning af vinduer

Recommended Posts

Nej desværre. Har lige brugt Säljare: Hedeboe Bygg o fastighetsservice, v/ Arne Hedeboe Andersson og ham vil vi på det kraftigste advare imod. En klamhugger der på det nærmeste har øvet hærværk på de vinduer han skulle udskifte. Men vi høre gerne om gode erfaringer, da vi har flere der skal udskiftes til næste forår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej! Vi skal have udskriftet vores vinduer og jeg vil derfor høre om nogle af jer kan anbefale et firma som du/I har haft gode erfaringer med? Mvh Jens Rasmussen
Hej Jens, Hvis det forsat er aktuelt vil jeg da godt anbefale Energi Tømreren - ham har jeg rigtig gode erfaringer med fra da vi skulle have nye vinduer. Ring til Jackie (ejeren) og få en snak med ham. Jeg mener faktisk at han kører noget kampagne p.t. - det synes jeg stod på en flyer jeg fik fra ham forleden :) God fornøjelse med projektet! Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Jens, Hvis det forsat er aktuelt vil jeg da godt anbefale Energi Tømreren - ham har jeg rigtig gode erfaringer med fra da vi skulle have nye vinduer. Ring til Jackie (ejeren) og få en snak med ham. Jeg mener faktisk at han kører noget kampagne p.t. - det synes jeg stod på en flyer jeg fik fra ham forleden :) God fornøjelse med projektet! Martin
Martin...ikke at jeg skal skyde dig noget i skoene, men:
Om mig... Jeg er 100% bidt af markedsføring - hvad enten det er online eller offline. Jeg elsker at hjælpe mindre virksomheder med at få gang i salget og se dem vokse med tiden. Jeg har fornyligt skrevet en GRATIS ebog om netop markedsføring. Den er i første omgang målrettet håndværkere men vil med tiden komme i tilpassede versioner til andre brancher. Men tag et kig på den - der er med garanti noget DU også kan bruge. Hent bogen her NYHED - WORDPRESS KURSUS Jeg afholder Wordpress kursus i København mandag d. 22. april 2013 - meld dig til, hvis du vil kunne installere, opsætte og vedligeholde en wordpress hjemmeside. Vi tager det hele på et niveau hvor alle kan være med, så hvis du er wordpress nørd eller udvikler, så er dette IKKE et kursus for dig. Det henvender sig til gengæld til selvstændige, håndværkere, marketingfolk, salgskonsulenter og mange andre... Læs mere på www.marketing.dk
Har du stadig fået lavet vinduer hos din anbefaling, eller... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Martin...ikke at jeg skal skyde dig noget i skoene, men: Har du stadig fået lavet vinduer hos din anbefaling, eller... :rolleyes:
Ja, tro det eller lad være... men jeg selv om man er marketing-fritids-nørd så kan man faktisk godt få skiftet vinduer! :) At jeg så også godt ved, hvordan man skal linke til folk, for at de rent faktisk får noget ud af det, er noget andet! Men min anbefaling er skam reel!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har haft en forsikrings skade på garage port og på et vindue. Jeg prøve de at få 5-7 håndværkere ud som brændte os af uden nogen grund. TIl sidst fik jeg anbefalet Henda Bygg (Patrick) af forsikringsselskabet. Han var mega flink, leverede det aftalte - til tiden (også selvom han ikke kunne skaffe mit vindue som jeg havde fået leveret fra DK - der købte jeg det så bare og han fixede kontaktudbetaling fra forsikringsselskabet for mig), og de gutter han sendte lavede et rigtig flot stykke arbejde. DOG - da jeg 1 år senere ville skifte 3 vinduer mere (som jeg selv havde købt) skulle han have 15.000 SEK for arbejdet (arbejdsløn, lidt materialer, og så de her grimme plåtrammer man bruger herovre), og jeg takkede derfor nej, fordi jeg syntes det var for dyrt. Men kvaliteten var jeg tilfreds med - så hvis penge ikke er noget problem :-) kan han anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har flere gange anvendt http://www.snickarekroon.se/ og kan kun anbefale ham. Pålidelig, super arbejde, og har to gange betalt mindre end den maxpris han havde givet. Det skal her siges at maxprisen var særdeles fair. Jeg har anvendt Jonas til skifte af døre, vinduer og lidt tagarbejde. Hils gerne fra Martin på Gullbackegatan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har hyret Jonas flere gange og han leverer også her rigtig godt arbejde til en rimelig pris. Han er håndværkeren som vi uden skrubler gav en nøgle til huset de 3 uger vi var på ferie - med opgaven 'skift gulvet i stuen og tilbygningen.'. Alle mulige problemer med råd i gulvbjælker og andet sjov undervejs, men han løste det hele godt og professionelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...