Jump to content
mehayek

Slingbox HJÆLP

Recommended Posts

Hej jeg overvejer at købe en slingbox og sætte den op hos familien i dk, også streame kanalerne til SE, men har lige snakket med deres support og de siger at hvis der bliver skiftet kanal fra det ene sted vil det også skifte på det andet. jeg ville høre om nogen havde forstand på det med kabler, osv. sådan så jeg kunne se mine kanaler og familien kan se deres ?:confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare have to tv abn. - et til din famillie i DK, og et til dig selv. Dit eget kører direkte på slingboksen. Så vidt jeg ved er det eneste løsning, med mindre du vil se det samme som din famillie, og på samme tidspunkt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Husk også på datamængden der skal være plads til. Men du installerer jo selvfølgelig bare en dedikeret linie til din boks ;) Minimum Network & Bandwidth Requirements: HD Viewing: 1.5 Mbps or higher* SD Viewing: 384 Kbps or higher Mobile Viewing:250 Kbps or higher *HD Viewing is only available if you have an HD source hooked up to your Slingbox PRO-HD and meet the minimum system requirements. http://uk.slingbox.com/go/slingbox-prohd-faq Mere specifikt på dit spørgsmål: What happens if I am using the Slingbox and someone at home is watching TV at the same time? In most situations, both of you are watching and controlling the same device. However, the Slingbox PRO-HD includes an internal tuner, so for standard cable (coaxial) inputs, you can set up your Slingbox to watch your TV, DVR, or other A/V source while the remote user watches standard cable (or vice versa). Also, many customers connect the Slingbox to a secondary TV source in another room to avoid remote conflicts.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare have en Slingbox Pro HD - den har indbygget tuner ;o) Men, som Gio også skriver, så vær opmærksom på at uploaden/upstream hastigheden hos dem hvor Slingboxen står, skal minimum være 2Mbit/s for at få fornuftig kvalitet - men gerne mere end det... alt under 1Mbit/s er håbløs kvalitet... Mvh Alex

Hej jeg overvejer at købe en slingbox og sætte den op hos familien i dk, også streame kanalerne til SE, men har lige snakket med deres support og de siger at hvis der bliver skiftet kanal fra det ene sted vil det også skifte på det andet. jeg ville høre om nogen havde forstand på det med kabler, osv. sådan så jeg kunne se mine kanaler og familien kan se deres ?:confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Jeg har min Slingbox sat til en gammel video så at den ikke forstyrer fjernsynsignalet. For min del ser al streaming udover 1 mb/s ens ud, kvaliteten bliver ikke bedre. Under ca 250 kb/s er kvaliteten ikke god. Så hvis der ikke er et hul på mere end 250 KB/s så drop det. Prøv evt. dette produkt, http://myvulkano.com/products.html Har flere funktioner og er også billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, jeg har ikke prøvet Vulkanoen men min Slingbox Solo virker nogenlunde. Jeg synes dog at billedkvaliteten burde være bedre. De forskellige foraer siger at Slinbox HD bokser bruger et bedre kompakteringsprotokol så jeg ville nok feretrække den. De bedre funktioner, pris, og gratis apps eller næsten gratis er fordele med Vulkano. Jeg vil tro at den gør det samme job.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...