Jump to content
Rene

Steakhuse i Malmø og omegn

Recommended Posts

Er der nogen som kan anbefale et godt steakhus i, eller omkring malmø? Gerne i stil med "A Hereford Beefstouw", "MASH" og "Brøderne Ox" som vi kender i Danmark. Søgte lidt på forummet efter gamle ting, men fandt ikke lige det jeg søgte efter. Fandt noget "Mando" steakhouse, men det minder lidt om Jensens hvis man kigger på deres web, og det er ikke lige det jeg skal bruge denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen som kan anbefale et godt steakhus i, eller omkring malmø? Gerne i stil med "A Hereford Beefstouw", "MASH" og "Brøderne Ox" som vi kender i Danmark. Søgte lidt på forummet efter gamle ting, men fandt ikke lige det jeg søgte efter. Fandt noget "Mando" steakhouse, men det minder lidt om Jensens hvis man kigger på deres web, og det er ikke lige det jeg skal bruge denne gang.
Mando er langt bedre end Jensens IMO !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Synes godt nok ikke A Hereford Beefstouw er godt. Måske fordi jeg har prøvet de to mest turist-centrale der er (den i lufthavnen og den ved tivoli). Kedelig anretning og ingen af gangene kunne de finde ud af at stege en medium steak, var rare begge gange. Har været på Mando to gange. Er godt. Skal have prøvet t-bone på et tidspunkt, den hører jeg meget godt om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...