Jump to content
3pac

Kan jeg bede min forsikring flytte min skadede bil?

Recommended Posts

Er der nogle der ved om der findes en regel om hvor længe en bil må stå på et værksted? Min bil var indblandet i en trafikulykke, og blev kørt væk af vejhjælp det sket den 13/10 og værksted har endnu ikke kigget på min bil om den kan laves eller om den er totalskadet som han snakke om da jeg var ude at tømme den dagen efter… mener bare nu har den snart stået der i 2uger uden der er sket noget, kan jeg ikke bed min forsikring om at bilen skal flyttes til et andet værksted hvor den kan komme til? Det kunne også snart være rart afvide om den bliver lavet eller man skal kigge sig om efter en anden… Det giver mig jo som sådan også en mere udgift, da jeg skal betale for låne bil dog dækker min forsikring noget af beløbet men ikke alt… så jeg pådrager mig derfor en mere udgift uden skyld…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må prøve at kontakt forsikringsselskabet igen... Syntes heller ikke de virker så seriøs, jeg ved ikke hvor mange jeg har ringet forgæves til værkstedet, og nej det er ikke et mærkeværksted, eller ikke hvad jeg vil kalde et mærkeværksted, et lille lokal plade værksted på trods af at audi, VW, og skoda ligger maks 500meter der fra, fik afvide den blev kørt til et mærkeværksted... det er en seat og blev kørt til landskrona fordi det åbenbart var tættes... men medlem af LAGA og AD mästare... om det så indbefatter at man er mærkeværksted ved jeg ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

jeg bestemt ikke selv den blev kørt til nærmste mærkeværksted som de sage hos vejhjælp for det var hvad jeg var dækket af... så er det bare hvad et mærkeværksted er ;-S hos mig er det et aut. seat eller audi, vw eller skoda... men ikke hos vejhjælp...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nå jeg ved ikke hvem det er der er sløve i denne sag... værkstedet siger de har kigget men venter på svar fra LF skåne og havde vente 4dage og det var i sidste uge og de ville rykke LF skåne for svar, og ringe tilbage dog har de ikke gjort dette... LF skåne har over for mig nu givet mig svar via mail at bilen skal laves... så nogle er sløve men ved ikke hvem, det er efter hvem man snakker med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...