Jump to content
dan

Hvad er din reelle rejsetid?

Recommended Posts

Västra Hamnen -> Gammel Kongevej Midt i myldretiden: Ank. 9.00 - afgang omkring 16.30-17 Cykel til centralen, Tog og 7-8 min gang fra hovedbanen: I alt ca. 1 time fra dør til dør (toget er ca 35 minutter) - dertil kommer et stokastisk fjumretillæg fra DSB First Med Bil: Ca. 55 minutter fra dør til dør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Lindeborg -> Birkerød i bil Afgang ca. 7.30 - køretid i snit mellem 45-55 min afhængig af antallet af fjolser der ikke kan finde ud af at flette :( Birkerød --> lindeborg Afgang ca. 16.30 - køretid i snit omkring 45-50 min Frisk kørsel medregnet i tiderne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Krumby v. Oxie til Sydhavnen i bil Ud: Afgang 7.25 - ankomst 8.00 Hjem: Afgang 16.00 - ankomst 16.30 Krumby v. Oxie til Park Alle, Brøndby i bil Ud: Afgang 6.30 - ankomst 7.05 Hjem: Afgang 15.30 - ankomst 16.05

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

landskrona ud kl 17:00 Tog mod DK kl 17:24 ankommer til lufthavn 18:15 tager metro mod chr.havn 18:30 I bus ca 5 min. 10 mins gå tur til arb. Ankommer kl 18:45. Tid ca 1time og 45 min. Og det er kun når der ikke er forsinkelser. Arb. 3 gange om ugen ca. KUN nat arb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Vellinge -> Park Allé Brøndby 30 min Bil Afgang hele døgnet Ankomst lidt senere på døgnet
Friskt... Bunkeflo -> Vallensbækvej 30 min alle tider (myldretid = 1-2 min vente ved afkørsel/lyskryds) Hastighed omkring lovligt +/- 3% :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...