Jump to content
LotsOfFreckles

Fra Svågertorp til Roskilde?

Recommended Posts

Jeg bruger normalt bilen til og fra Job, som er i Karlslunde. Men ved siden af mit arbejde studerer jeg også. Jeg skal i praktik fra uge 8-15 i ROSKILDE, hvor jeg skal møde kl. 7. Jeg er ved at finde ud af hvor jeg skal hoppe på toget fra Sverigesiden....Og nu spørger jeg så lige et (dumt) spørgsmål! :) Den der station Svågertorp, er den lukket ned for tog der kører videre til Kbh. H? Når jeg søger på skånetrafikken, så giver den mig en bus fra den Svågertorp st. til Hyllie. Ja, jeg plejer ALDRIG at tage det offentlige, så det er sgu noget af et cirkus at skulle planlægge min transport. Jeg tager ikke bilen i den periode, trods det er 100 gange nemmere. Jeg får nemlig ikke bro/kørselsfradrag, når det er under min udd. Hvis jeg har fattet det korrekt, at jeg så skal hoppe på toget fra Hyllie til Hovedbanegården. Er der så nogen der kender til parkeringsmuligheder ved Hyllie st.??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg bruger normalt bilen til og fra Job, som er i Karlslunde. Men ved siden af mit arbejde studerer jeg også. Jeg skal i praktik fra uge 8-15 i ROSKILDE, hvor jeg skal møde kl. 7. Jeg er ved at finde ud af hvor jeg skal hoppe på toget fra Sverigesiden....Og nu spørger jeg så lige et (dumt) spørgsmål! :) Den der station Svågertorp, er den lukket ned for tog der kører videre til Kbh. H? Når jeg søger på skånetrafikken, så giver den mig en bus fra den Svågertorp st. til Hyllie. Ja, jeg plejer ALDRIG at tage det offentlige, så det er sgu noget af et cirkus at skulle planlægge min transport. Jeg tager ikke bilen i den periode, trods det er 100 gange nemmere. Jeg får nemlig ikke bro/kørselsfradrag, når det er under min udd. Hvis jeg har fattet det korrekt, at jeg så skal hoppe på toget fra Hyllie til Hovedbanegården. Er der så nogen der kender til parkeringsmuligheder ved Hyllie st.??
Svågertorp er nu mellemstation for tog til/fra Ystad, men du burde kunne tage toget derfra til Hyllie, og så skifte til Øresundstog: http://www.skanetrafiken.se/upload/Bildbank/Aktuell%20trafikinfo/Ystadsbanan%20affisch.pdf På Hyllie er der masser af parkeringsmuligheder (mod betaling). Hvis du har din bil nogenlunde kær, efterlader du INGEN værdigenstande i den overhovedet, og sørger for at parkere indendørs: http://www.pmalmo.se/Tjanster/Parkeringsalternativ/P-huset-Hyllie-Park--Ride/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ud fra dit link, så kan jeg godt se at der kører tog fra Svågertorp til Hyllie. Tjekkede så lige skånetrafikken igen og jeg havde vist kigget på den forkerte afgang. Der kører tog fra Svågertorp til Hyllie og derefter videre til Kbh.H. Det er bare ikke den afgang jeg skal tage, så det bliver med bus for mit vedkommende. Jeg tænker så på, om man kan tillade sig at benytte Ikea`s parkeringspladser at holde på? :/ :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tænker så på' date=' om man kan tillade sig at benytte Ikea`s parkeringspladser at holde på? :/ :/[/quote'] Det er der vist en del der gør, og så tager bussen til Hyllie... Men mon ikke IKEA sætter en stopper for den "trafik" på et tidspunkt. I Svågertorp-dagene var der indledningsvis fri parkering på vejene rundt omkring (det blev så forbudt), og siden ovre ved Bauhaus og de andre (og der endte det med 3-timers parkering og rigid p-kontrol)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...