Jump to content
sup3rior

ØresundsLAN Januar 2012

Recommended Posts

Jeg er på en måske... enten er der noget galt med mit gfx (asus HD5850) eller også min psu (som selvfølgelig er specialbygget, så der skal helt nyt kabinet til, hvis det er det, da den ikke kan skiftes ud med en større, selvom 550w burde være rigeligt) Har smidt et HD6450 i, hvor den kører fint (men det er virkeligt dårligt ift. HD5850, SC2 kører med alt slået fra og det lagger stadig) og mit 5850 er til test hos en ven hvor der kører helt fint, han er glad ihvertfald... så alt er fint ,bare ikke sammen..... hehe Så nu er mit valg at købe et nyt gfx, tænker på et 560ti og se om det virker fint eller købe nyt kabinet, samt ny psu, flytte alt skidtet over og se om mit 5850 så virker. Så hvis jeg står med en køreklar computer så er jeg frisk....
Du er sat på en måske, og se så at få styr på skrumlet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Må melde at jeg ikke kommer, da jeg skal til poker aften før, hvilketj eg godt vidste i forvejen, men selvom vi spiller til 2-3 om natten ,kan man jo sagtens deltage i LAN når det først starter sent (plejer jo alligevel stå op kl 5 pga. børn) MEN.... om lørdagen er der så nogen der har sendt en indbydelse til barnedåb og den nogen er min bror, så han vil nok glo underligt på mig hvis jeg trak "no can do, skal til LAN" kortet.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Må melde at jeg ikke kommer, da jeg skal til poker aften før, hvilketj eg godt vidste i forvejen, men selvom vi spiller til 2-3 om natten ,kan man jo sagtens deltage i LAN når det først starter sent (plejer jo alligevel stå op kl 5 pga. børn) MEN.... om lørdagen er der så nogen der har sendt en indbydelse til barnedåb og den nogen er min bror, så han vil nok glo underligt på mig hvis jeg trak "no can do, skal til LAN" kortet.....
Sådan noget bør man som en god bror ellers forstå og tilgive ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Enig med Sup3rior. Vi nærmer os den STORE dag, og det ville være rart for værten - dvs. mig selv - at vide hvor mange vi bliver. Dem på "måske listen" bedes melde ud, om de er game eller ej. evt. via PM's, hvis man er bange for melde den slags ud på et offentligt forum, pga. "forfølgerne", "stemmerne", "overvågeren" alias samleveren eller lign. Det drejer sig om. Rene Don A Niila Nick Rap Jeg kan ikke helt overskue hvem som ikke har været her før - så dem som mangler min adresse bedes sende mig en PM, og så sender jeg fluks min adresse tilbage. Eftertilmeldinger fra andre interesserede er stadig muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Dem på "måske listen" bedes melde ud, om de er game eller ej. evt. via PM's, hvis man er bange for melde den slags ud på et offentligt forum, pga. "forfølgerne", "stemmerne", "overvågeren" alias samleveren eller lign. Det drejer sig om. Rene Don A Niila Nick Rap
Listen er opdateret med de seneste til- og frameldinger...
Jeg kommer helt sikkert. Det blive nok omkring de 14:00 stykker jeg dukker op.
Du er noteret som deltagende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg melder desværre afbud. En familie 30 års fødselsdag lå åbenbart i januar i stedet for februar =/
Jeg har ellers forklaret at en rigtig familie vil indse vigtigheden af den slags arrangementer og lade dig deltage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver desværre også nødt til at melde fra. Jeg tror det her arrangement er forbandet for der sker sgu altid noget så jeg ikke kan komme med. Sygdom i familien gør denne gang at meget af dagen nok bliver tilbragt på og omkring Hillerød hospital. Nu har jeg jo fra starten lovet at udlåne en switch. Hvis i har et alternativ er det selvfølgelig nemmest, men ellers kan jeg sagtens smide den af om formiddagen inden turen går til DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg bliver desværre også nødt til at melde fra. Jeg tror det her arrangement er forbandet for der sker sgu altid noget så jeg ikke kan komme med. Sygdom i familien gør denne gang at meget af dagen nok bliver tilbragt på og omkring Hillerød hospital. Nu har jeg jo fra starten lovet at udlåne en switch. Hvis i har et alternativ er det selvfølgelig nemmest, men ellers kan jeg sagtens smide den af om formiddagen inden turen går til DK
Du er fisket af listen, og vi klarer os nok uden switchen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Synes nu heller ikke du var på listen' date=' men tak for meldingen :) Så behøver du ikke bekymre dig om hvor dine strømstik og netværkskabler er i denne omgang ;)[/quote'] hehe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg bliver desværre også nødt til at melde fra. Jeg tror det her arrangement er forbandet for der sker sgu altid noget så jeg ikke kan komme med. Sygdom i familien gør denne gang at meget af dagen nok bliver tilbragt på og omkring Hillerød hospital. Nu har jeg jo fra starten lovet at udlåne en switch. Hvis i har et alternativ er det selvfølgelig nemmest, men ellers kan jeg sagtens smide den af om formiddagen inden turen går til DK
Det var sgu surt. Vi klarer den nok uden switchen. Folk ved bord 2, kan jo stikke LAN-kablerne ud i lager/server-rummet, hvis de er lange nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...