Jump to content
SanneJ

låne: luftmadrasser/gästesenge

Recommended Posts

Käre skurup og omegnsbor :) Er der nogle af jer som har nogle luftmadrasser og/eller gästesenge vi kan låne over julen? Vi kan ikke finde vores og jeg tör ikke längere satse på at vi finder dem inden jul, og gider egentlig ikke köbe nye, da vi i så fald ender op med at have alt alt for mange, men da vi får 11 pers. + det löse til at overnatte hos os i julen, er vi ved at väre på panikstadiet (eller jeg er) med soveudstyret, så hörer lige ad her om der findes lånemuligheder i närheden? Kh Sanne (p.s. hundene ligger IKKE i sengene;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Sanne Jeg har to luftmadrasser, I gerne må låne - men de befinder sig altså i Gårdstånga ;) Det er to x 140-bredde, så vidt jeg husker. I skal være velkomne til at hente i dag (hele dagen eller aften) eller fredag formiddag, hvis det har interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Sanne Jeg har to luftmadrasser, I gerne må låne - men de befinder sig altså i Gårdstånga ;) Det er to x 140-bredde, så vidt jeg husker. I skal være velkomne til at hente i dag (hele dagen eller aften) eller fredag formiddag, hvis det har interesse.
Er du hjemme nu? For jeg er i Lund, men skal köre snart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...