Jump to content
Nielsen

Signalproblemer på analog TV 2 Danmark hos Canal Digital i Malmö?

Recommended Posts

Heysan. Ville bare høre om der er andre der oplever signalproblemer på dansk TV 2 på den analoge pakke hos Canal Digital? Det har stået på et stykke tid her i vores bostadsretsforening, og jeg er ved at blive vanvittig. Det sker oftest i den bedste sendetid om aftenen, billedet fryser fast og lyden falder også nogle gange ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Super glad for at høre at det ikke kun er mig som oplever det. I går var det rigtig slemt, og så skete det lige i slutningen af et spændende program jeg havde fulgt med i. Desværre så oplever jeg det temmelig ofte, det har stået på et par måneder, men seneste oplevelser jeg har registreret er fra den 3. og 7. januar. Der har været forskellige problemer med TV 2 meget længe, før disse signalproblemer var der problemer med undertekstningen der ikke var synkroniseret ordentligt samt problemer med at vise æøå. Jeg har kontaktet Canal Digital adskillige gange, men hver gang mistænker de mig i stedet for dem selv (mit TV osv.). Efter episoden i går som jeg optog og har uploadet til YouTube, har jeg kontaktet dem igen med en fejlmelding. Men det ville være en kæmpe hjælp hvis andre ville gøre det samme, deres kundeservice kan kontaktes på 0770-332211

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også haft problemer med signalet, men jeg troede, det var TV2 generelt, så jeg har ikke kontaktet dem. Bliver det ved, vil jeg göre det. Rasmusrene; er du sikker på, at I ikke stadig kan tage TV2? Her hos os kommer signalet fint igennem i dag :) - og det er også CD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...