Jump to content
Storken

Dolce Gusto kapsler

Recommended Posts

Det billigste jeg har sendt dem til er 32 dkr.... Men det var ved køb i england og så skal der lige fragt oven i... Så skal der immervæk købes en god portion før det er rigtig billigt... Elgiganten har dem til 42 kr... Og kaffekapslen har 6 pakker til 250 kr...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg væltede Senseo i gabet en masse, købte jeg mine puder hos kaffepuder.dk (nu kaffekompagniet.com) - og de plejede at have rigtig gode priser. Dolce Gusto tager de dog 42,95 DKK/16 styk for. Men de sender gratis (til DK), hvis der shoppes for 399,- DKK og over.

(Gratis forsendelse ved køb over 399 kr. (Post Danmark uden omdeling). Bestillinger modtaget inden kl. 15 på hverdage - leveres næste hverdag.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Et tillægsspørgsmål: Hvis de hele bønner skal købes på nettet i enten DK eller SE, hvor skal man så rette blikket hen? De netbutikker jeg er stødt på i DK har hverken specielt stort udvalg eller fornuftige priser.
Nu er "fornuftige priser" jo relativt. Men jeg kan bestemt anbefale www.risteriet.dk. God kvalitets kaffe, som altid er nyristet og, efter min mening, til rimelige priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...