Jump to content
Kim Andersen

Fredags rock

Recommended Posts

Fordi så ville alle popfans brokke sig over DAD og Tim Christensen. Det er mange folk der hænger sig i mærkater. Heldigvis er vi også nogle der ikke gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fordi så ville alle popfans brokke sig over DAD og Tim Christensen. Det er mange folk der hænger sig i mærkater. Heldigvis er vi også nogle der ikke gør.
WOW!! Du kalder altså ikke Tim C. for pop??? Måske vi brokker os lidt fordi der i forvejen ikke er mange arrangementer med bare liiiidt ordentligt musik (ja, meget subjektiv her), derfor ville det da väre rart hvis det for en gang skyld var mening bag märkaten -hvorfor ikke bare kalde det fredagsmusik så? Det er jo ikke rock, så hvorfor kalde det rock?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
WOW!! Du kalder altså ikke Tim C. for pop??? Måske vi brokker os lidt fordi der i forvejen ikke er mange arrangementer med bare liiiidt ordentligt musik (ja' date=' meget subjektiv her), derfor ville det da väre rart hvis det for en gang skyld var mening bag märkaten -hvorfor ikke bare kalde det fredagsmusik så? Det er jo ikke rock, så hvorfor kalde det rock?[/quote'] +1 !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
WOW!! Du kalder altså ikke Tim C. for pop??? Måske vi brokker os lidt fordi der i forvejen ikke er mange arrangementer med bare liiiidt ordentligt musik (ja' date=' meget subjektiv her), derfor ville det da väre rart hvis det for en gang skyld var mening bag märkaten -hvorfor ikke bare kalde det fredagsmusik så? Det er jo ikke rock, så hvorfor kalde det rock?[/quote'] Jeg er ikke meget for de mærkater, men hvis jeg skal, så vil jeg sige at Tim C. startede som rock, så gik han over til pop (tuderock) og nu er han med sit nye band tilbage i rocken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige checket programmet og jeg synes vi skal kalde det for Fredagsrock/pop/dance/rap/reggae/jazz/electronica.
Hvad var der dog galt med mit forslag -at kalde det for fredagsmusik? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu