Jump to content
ahmad.dk

Vild oplevelse på broen kl 17.30 idag.

Recommended Posts

Er der andre der havde set, eller læst om den her hændelse? Havde den mærkeligste oplevelse på vej hjem fra DK idag kl 17.30, hvor jeg ca. 3-4 km før betalingsanlægget spotter en mærkelig skikkelse i bevægelse over broen, og da jeg nærmede mig så opdagede jeg at det var 2 hunde ( blandning mellem Husky´er og Schæffere) i fuld sprint over broen på vej mod sverige. De løb på hver deres side af vejen, men slingrede ind og ude så jeg var ved at ramme den ene inden jeg nåede at bremse helt ned, og med havariblinklyset for at advare andre bilister. Det så helt vildt ud, lignede 2 hunde som var på vej "hjem".... det er sgu hørt før at hunde er vandret mange hundrede kilometer for at vende hjem, men aldrig over en bro, i sprint med fuld fart........Kan ikke lad være med at tænke på hvordan de var endt der på broen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide om de nåede over... Lurede lige kort på Sydsvenskan - men der står ikke noget. Utroligt at de var nået så langt, egentlig - hvis de da vel at mærke er "startet" fra tunnellen, og ikke er stukket af fra en bil oppe på broen. Måske de er stukket af fra veterinærerne i lufthavnen - så var det nok mere naturligt at stikke af i retning af tunnellen/broen, og evt. hygge sig nede i tog-røret eller evakuerings-gangen. Nå...jeg var egentlig også bare nysgerrig :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...