Jump to content
Sign in to follow this  
deventer

Stenslag - Carglass - selvrisiko

Recommended Posts

Hej En hurtigt spørgsmål :) Har liget fået en mindre " sten Dims" på mit bilrude en revne på 3 cm.... Har fuldkasko på bilen... Selvrisiko er på 3000 kr. Kan huske i carglss reklame siger manden at, du får det gratis igennem dit forsikring.... Kan man få det gratis gennem bilforsikring selvom men har selvrisiko??? If forsikring som jeg har holder påske:D

Hej En hurtigt spørgsmål :) Har liget fået en mindre " sten Dims" på mit bilrude en revne på 3 cm.... Har fuldkasko på bilen... Selvrisiko er på 3000 kr. Kan huske i carglss reklame siger manden at, du får det gratis igennem dit forsikring.... Kan man få det gratis gennem bilforsikring selvom men har selvrisiko??? If forsikring som jeg har holder påske:D
Nej altså, hvis du har helforsikring på din bil - så dækker den glasskader.. Men vi har på vores en selvrisiko på 1500 svkr eller minimum 10 eller 20% af det det koster... Men denne selvrisiko er ikke den samme, som hvis det er vagnskade - det er altså en selvrisiko selskaber selv har fastsat.. Jeg tror faktisk endda glasskader er dækket af halvforsikring også... Det er sikkert ikke ens for alle - så jeg ville da kigge i dine forsikringspapirer, der står det... Er det blot den helt amindelige bilforsikring hos IF, kan du også læse det i deres vilkår/betingelser, hvilket man kan hente på deres hjemmeside..