Jump to content
larscph

Nye abonnementer hos 3

Recommended Posts

Jeg opdagede tilfældigt at 3 har introduceret nye abonnementer... Så nu har de ét med 3 timers tale og 2 GB data + fri sms/mms til dkk 129 pr md. Altså 2 timer ekstra og 1 GB data mere til 20 kroner mindre end deres gamle "mini" abonnement. Så er der godt nok ikke bonus-point med, men det går nu nok endda... Abonnementet kan vælges på selvbetjeningssiderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var også på tide de fik nye abonnementer! Har siddet med et 3ideal loyalty abonnement til 299/mnd i over to år, og det abonnement har været total overkill ift mit forbrug, men der har ikke været et billigere alternativ. 5 timer/mnd i tale kommer jeg aldrig i nærheden af, da de fleste af mine opkald alligevel går via 0på3. Har 20GB data/mnd, men har aldrig været over 2GB/mnd, så igen helt sygt for mig.... Det nye abonnement til 129/mnd passer mig glimrende! Bestilte den nye SGS3 torsdag aften sidste uge, og samlet set bliver den månedlige udgift stadig 300 kr (eftersom jeg bruger alle nuværende bonuspoint til køb), bare med en ny mobil i stedet for min gamle HTC Desire - super deal :th2: Til 129/mnd, så bliver 3's bonusprogram overflødigt, eftersom billigeste bonus-abonnement koster 199/mnd, og kun tilbyder ligegyldig datadeling ift deres 129/mnd abb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det nye abonnement på plads - og se nu bare - udover at man kan se hvor meget tale og trafik man har tilbage kan man se aktuel ventetid hos kundeservice... Eller også er det rod i deres tekster på websiden.. :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...