Jump to content
Junkeren

BroPas eller Brobizz Fritid

Recommended Posts

Jeg har noget familie på Falster som kommer over et par gange om året. Derudover kører de over Storebælt 3-4 gange om året også. Er ved at undersøge på hvilken Brobizz-ordning der bedst kan svare sig. Øresund har årsgebyr, mens Storebælt lige nu har gratis oprettelse men til gengæld heller ikke specielle rabatter på Øresundspassager. Så med 4 ture over Øresund om året ser det ud til at det bedst kan svare sig med BroPas. Er der nogen der har undersøgt det for nylig og bekræfte om det holder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

En aftale med Øresund (BroPas) giver automatisk den bedste rabat på Storebælt (BroBizz Fritid) via EasyGo ordningen - MEN omvendt giver det ingen fordele hvis du har en bizz fra Storebælt, og vil benytte den på Øresund, her skal du næsten betale fuld pris via EasyGo. Det er den enkelte bro som sætter priserne, og Øresund vil åbenbart ikke tilbyde en billigere pris, uden forudgående aftale med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
En aftale med Øresund (BroPas) giver automatisk den bedste rabat på Storebælt (BroBizz Fritid) via EasyGo ordningen - MEN omvendt giver det ingen fordele hvis du har en bizz fra Storebælt' date= og vil benytte den på Øresund, her skal du næsten betale fuld pris via EasyGo. Det er den enkelte bro som sætter priserne, og Øresund vil åbenbart ikke tilbyde en billigere pris, uden forudgående aftale med dem.
Tak for info. Så kender man Øresundsbron igen. De kører også med årsgebyr på Bizz'en, hvor det på Storebælt ikke koster noget. Der er i øvrigt kommet den parameter med i ligningen at min familie kører Smart Car. Den er under 3 meter lang og kører derfor på motorcykel-takst. Så bizz'en bliver bestilt over Storebælt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for info. Så kender man Øresundsbron igen. De kører også med årsgebyr på Bizz'en, hvor det på Storebælt ikke koster noget. Der er i øvrigt kommet den parameter med i ligningen at min familie kører Smart Car. Den er under 3 meter lang og kører derfor på motorcykel-takst. Så bizz'en bliver bestilt over Storebælt.
Er du sikker på det - taksten for bil hedder jo "op til 6 meter" ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mener de er gledet over tidligere på motorcykeltakst' date=' men det kan være det kun var på Storebælt. Hæng mig ikke op på den.[/quote'] Ja, på Storebælt har de en speciel takst til Citybil/Smart på optil 3 meter - men den findes ikke på Øresund. http://www.storebaelt.dk/priserprodukter/priser/biler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...