Jump to content
MunterHyrde

Skånes svar på lolland?

Recommended Posts

Jeg bor pt. i malmö og har boet her 1 år. Har boet til leje, men nu vil jeg gerne til at købe noget. Overvejer at flytte en del længere væk for at få noget mere bolig for pengene. Men hvor skal man kigge henad hvis man skal have rigtig meget for pengene, alá danmarks var på lolland? Den eneste præference er en god vuggestue til sønnike og flot natur. Og så helst ikke mere end 2 timer til København.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg bor pt. i malmö og har boet her 1 år. Har boet til leje' date=' men nu vil jeg gerne til at købe noget. Overvejer at flytte en del længere væk for at få noget mere bolig for pengene. Men hvor skal man kigge henad hvis man skal have rigtig meget for pengene, alá danmarks var på lolland? Den eneste præference er en god vuggestue til sønnike og flot natur. Og så helst ikke mere end 2 timer til København.[/quote'] For at boligen skal komme betragteligt ned i pris skal du op i det nordlige og nordøstlige hjørne af Skåne. Der sker faktisk en del deroppe, hvor Skånetrafiken i disse år indvier nyopførte jernbanestationer lige før og efter Hässleholm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg vil jo gerne slå et slag for mit sted her - ikke bare fordi jeg skal sælge, men fordi her er SKØNT! Marker og skov, åen i baghaven, Rövarkulan 15 minutter herfra, Vomb-sjön et kvarters kørsel den anden vej. Cecilie går i en fantastisk børnehave, og oven i købet bor jeg tæt på motorvejen, kun 50 min. fra KBH http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-4rum-gardstanga-eslovs-kommun-flyingevagen-34-3752085 Kig forbi - så giver jeg kaffe, hvis du vil se huset og omgivelserne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Osby er en hyggelig by. Og så har de Lego outlet og Lego museum :)
Desværre har de tilsyneladende også et par tosser, der ringer til mægler og siger at de og har fortrudt og ikke vil sælge alligevel netop som man er på vej ned i bilen for at køre til visning :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...