Jump to content
Troejborg

Reperation af cykel.

Recommended Posts

Der skulle tilfældigvis ikke være nogen herinde, der er hajer til cykler?.. Jeg har en cykel stående nede i vores går - den er i hvert fald flad på begge hjul - og kunne forestille mig den lige skulle tjekkes efter over det hele, da den ikke er blevet brugt i 2 år, og bare har stået udenfor.. Nogen der er friske på sådan en opgave? Mod betaling selvfølgelig... Eller er der evt. nogen der kender en cykelmager (hedder de det?) i sydmalmø, der er god?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ligger en nede i Limhamn - aner ikke hvordan han skruer cykler, men købte en hjem til min datter dernede... Og overvejer selv at få skruet min cykel op når det passer ind - skal også lige høre prisen, for frygter det bliver lidt dyrt da fælge kan være skæve(ikke huske) Købte en til fruen - Killdemoes, som ikke kan opdrives i SE, så der tog vi til Skovlunde.. Syntes bare det er fedest at købe cykel hvor de har en del(udvalg), men også har mekaniker nørden omme bagved der går op i det.... Ved deres timepris er 400 af de danske...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...