Jump to content
Bjarne233

Prisen ned på broen?

Recommended Posts

http://www.lorry.dk/artikel/114587 Ja man har vel lov at håbe... Og gerne mere end 10 kr !!! :scared:
DET vil jeg se før jeg tror det! Men nu har der jo lige været to uheld på kort tid - så vi ser snarere stigninger, grundet udgifter til DSVV-systemer (dum-sikkerhed ved vejbaneskift), overvågning, selv-regulerende citronmåne-dispensere ved nøglepunkter, måge-velfærd og E.E.L.-tiltag (Extraordinary Eel Lifeguarding). Jeg æder gerne en citronmåne hvis jeg tager fejl! :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
DET vil jeg se før jeg tror det! Men nu har der jo lige været to uheld på kort tid - så vi ser snarere stigninger, grundet udgifter til DSVV-systemer (dum-sikkerhed ved vejbaneskift), overvågning, selv-regulerende citronmåne-dispensere ved nøglepunkter, måge-velfærd og E.E.L.-tiltag (Extraordinary Eel Lifeguarding). Jeg æder gerne en citronmåne hvis jeg tager fejl! :p
hvis de sætter prisen ned er der jo heller ikke penge til den strøm af tv-reklamer de kører med bro-pas, der skal jo også være lidt penge til det super intelligente reklmaebureau som har sammensat reklamen.............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
hvis de sætter prisen ned er der jo heller ikke penge til den strøm af tv-reklamer de kører med bro-pas' date=' der skal jo også være lidt penge til det super intelligente reklmaebureau som har sammensat reklamen.............[/quote'] Fuck...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...