Jump to content
sup3rior

Øresundslan August 2012

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 18. August 2012 fra klokken 11.30 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dannemare Menace Mickii DABP Kommer måske: Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 plejer at være på menuen. Switch: Undertegnede har doneret en 8 ports gigabit switch til arrangementet som vil forefindes ved bord 1. Hvis der er nogen som kan låne/undvære til bord 2 så sig til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
I'm in :) Glæder mig til hots og de nye units nu hvor min yndlings unit vælger at forlade kampen!!! ;)
Du er sat på :) Du går sikkert bare voids istedet for din trofaste carrier hvis jeg kender dig ret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så skal den vel indvies :p
Den er skam taget i brug før - og på grund af den danske sommer ind til nu er der endda kommet en enkelt rustplet på låget! Men på lørdag skulle der vist både komme sol og varme, så grill er nok en god idé Folk er også velkommen til at tage badetøj med, hvis det i løbet af dagen bliver for varmt, og de vil have et dyp i Scaniabadet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt, grill it is :-) Tænkte at vi bare kunne rive lidt med hver, så der også er til Bananas Jeg river et par bøffer med og evt. noget kålrabi, butternutsquash og gulløg som kan ovnbages.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Fedt, grill it is :-) Tænkte at vi bare kunne rive lidt med hver, så der også er til Bananas
Det må være planen :)
Jeg river et par bøffer med og evt. noget kålrabi, butternutsquash og gulløg som kan ovnbages.
Et par bøffer... Dvs. dine overarme :D ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Anders, jeg har forresten dit skruetrækkersæt liggende herhjemme. Du glemte det sidste gang, og jeg havde så selv glemt, at jeg tog det med hjem for at give dig det igen ved lejlighed. d'oh! :) Jeg husker lige at tage det med. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
+1 Jeg tager pøller og brød med :D
Må jeg foreslå vi laver en fælles tur ned i ICA når folk er dukket op og indkøber? Så kan vi lige lave en intern afregning på hvad der er købt når vi kommer tilbage...
Anders' date=' jeg har forresten dit skruetrækkersæt liggende herhjemme. Du glemte det sidste gang, og jeg havde så selv glemt, at jeg tog det med hjem for at give dig det igen ved lejlighed. d'oh! :) Jeg husker lige at tage det med. :)[/quote'] Jeg glemmer det sku også de særeste steder... Har ledt som en gal og bandet mig selv langt væk fordi jeg ikke kunne finde det :) Og jeg skal hilse at sige at det faktisk koster en god sjat penge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Må jeg foreslå vi laver en fælles tur ned i ICA når folk er dukket op og indkøber? Så kan vi lige lave en intern afregning på hvad der er købt når vi kommer tilbage...
Jeg er mere hooked på, at vi hver især bare tager eget kød/brød/salat med til eget forbrug (+ ekstra til værten).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
har heller aldrig forstået hvordan man kan nå at marinere kødet i +24 timer inden' date=' hvis man køber det på dagen .-)[/quote'] Det er nemt, man bruger noget der hedder en tidsmaskine ;) Men bortset fra det, så vil jeg tilråde at folk lige får startet diverse spil op inden imorgen for at sikre de er patchet til seneste version... SC2 har blandt andet releaset patch 1.5 som tager lidt tid at installere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver desværre nødt til at melde fra. Har mulighed for at kommer i morgen eftermiddag, men det bliver lidt for presset. Håber i får en hyggelige dag / aften, og beklager det lidt sene afbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...