Jump to content
ronny85

Pbøde i DK på røde plader

Recommended Posts

Hej alle Jeg fik en p-afgift- fra kbh parkering, pga. jeg hold 6 meter fra kantsten i søndags, Og pvagten havde kun observeret bilen i 1 min og 10 sek(kan se det på bøden) Spm. lyder nu på, hvad der vil ske da jeg har røde nr. plader. Selvf. betaler jeg bøden, men hvad ville straffen være, hvis ikke jeg betalte den. På selve afg. står der "udland s" Ved ikke hvad der skal betyde Mvh Ronny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Spm. lyder nu på, hvad der vil ske da jeg har røde nr. plader. Selvf. betaler jeg bøden, men hvad ville straffen være, hvis ikke jeg betalte den
"Røde plader"? -> tyske prøveplader eller hva? Hvis de kan finde dig, sender de dig en opkrævning for at genopfriske din memory - that's it :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Yes - det er risikofrit at vente på at de sender en reminder. Du kan dog risikere at der er rykkergebyr på hvis de har overført gælden til deres svenske inkasso firma. Det nok så blot at ringe til dem og klage over gebyret og sige at man ikke har fået den oprindelige afgift som skulle være sat under viskerne - så "nøjes" de med at man betaler afgiften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har i oplevet, at skulle betale for en bøde i har fået i DK på svenske plader-
Ja
Min erf. er af danske nr plader, sker der ikke noget ved. Har fået 2 bøder i sve, på DK plader- Har aldrig hørt noget for dem!
Hvor længe var det siden? For nogen år siden kunne svenskerne i hvert fald ikke finde ud af at opkræve i Danmark. Men de påstår vist at de godt kan nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...