Jump to content
Kim Andersen

Firma anbefales

Recommended Posts

Så er vores badeværelse færdig renoveret af VRCI Bygg KB i Malmö Att: Zoran Livaja Tlf. 070-4383200 100 % godt arbejde Ingen problemer. Imødekommende og rådgivende Prismæssig 25 % under alle andre Med andre ord vi kan kun anbefale dette firma :thumbup: Kim fra Oxie
Husker du at får certifikat på det ?, efter 2007 er det et krav. Mere så du er klar over det. Vh johnzie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så er vores badeværelse færdig renoveret af VRCI Bygg KB i Malmö Att: Zoran Livaja Tlf. 070-4383200 100 % godt arbejde Ingen problemer. Imødekommende og rådgivende Prismæssig 25 % under alle andre Med andre ord vi kan kun anbefale dette firma :thumbup: Kim fra Oxie
Super fedt, at du vil dele dine erfaringer. Inspireret af denne tråd, kunne det så ikke være fedt at dele alle de gode håndværkererfaringer vi har? Som I selv er inde på så er de svære at finde og alle råd er kærkomne, hvis man spørger mig. Jeg vil gerne ligge ud med 3byggetilbud som jeg tidligere har benyttet. Giver tre tilbud gratis, god service og hurtige svar fra kompetente håndværkere. Hvad kan I andre anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Super fedt' date=' at du vil dele dine erfaringer. Inspireret af denne tråd, kunne det så ikke være fedt at dele alle de gode håndværkererfaringer vi har? Som I selv er inde på så er de svære at finde og alle råd er kærkomne, hvis man spørger mig. Jeg vil gerne ligge ud med 3byggetilbud som jeg tidligere har benyttet. Giver tre tilbud gratis, god service og hurtige svar fra kompetente håndværkere. Hvad kan I andre anbefale?
jeg kan se du linker til en Dansk håndværker, udfører de også opgaver på denne side at sundet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
jeg kan se du linker til en Dansk håndværker' date=' udfører de også opgaver på denne side at sundet?[/quote']Ja - det er jeg også nysgerrig efter at vide. Og hvis de gør, har de så certifikaterne i orden til bl.a. svenske vådrum og el? Kan se Fætter har anbefalet dem tidligere i http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=22826 - uden at der blev spurgt yderligere ind til DK vs. SE, ROT osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan næsten ikke forestille mig at de ikke også opererer i Sverige' date=' da det jo er en "portal" for almindelige danske håndværkere. Jeg har i hvert fald flere gange set danske håndværkerbiler i Malmø ;-)[/quote'] Man skal bare være meget obs på at de fx har styr på de svenske vådrumsregler, som ikke er de samme som i dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja - det er jeg også nysgerrig efter at vide. Og hvis de gør, har de så certifikaterne i orden til bl.a. svenske vådrum og el?
Jeg ved ingen ting om Vådrum, men Danske Autoriseret El-installatør må gerne udføre arbejde i SE (hvert fald dem der medlem af tekniq i dk, da de har et samarbejde med det svenske modstykke til tekniq) ved ikke med resten men det er ikke mange der ikke er medlem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...