Jump to content
gika1234

Malmø - Hvidovre

Recommended Posts

Benzinen er ikke blevet billigere - så jeg prøver lige igen ;) Skal vi køre sammen ? Jeg kører fra Kronetorpsgatan (Kirseberg) og til afkørslen Avedøre Holme, Hvidovre (tæt på virksomhederne på holmen). Jeg arbejder lige overfor Friheden station, så der er også mulighed for at blive sat af der, hvis du skal videre med et S-tog. Jeg kan evt samle dig op i Malmø, hvis det passer nogenlunde med Indre Ringvej. Jeg er fleksibel - men vil gerne køre fra Malmø mellem kl. 7.00 og 7.30 om morgenen med ankomst til Hvidovre ca 35-40 minutter efter. Jeg kører hjem omkring 15.30 -16.15 - alt efter mødetider. Jeg har mulighed for at køre tidligere eller blive længere hvis der ind imellem er behov for det - bare det er aftalt på forhånd. Du skal selv have bil, så du kan køre, når jeg har fri m.m. Jeg kører også gerne med dig, hvis du kan samle mig op om morgenen og sætte mig af ved frakørslen til Hvidovre eller ved en S-togs station. gittekaya@hotmail.com

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan da prøve. Vi er to-tre der pendler til Glostrup Hospital. vi kører fra Svågertorp kl. 7, og tilbage fra hospitalet omkring 15.30. Vi har alle bil. Ideen er at man kører 1 måned ad gangen. Selv om du ikke skal over en dag, er det din bizz vi kører på. Så kommer vi ikke op i de høje afgifter. Og du har en helt omkostningsfri måned. Vi søger en der kan være med på holdet. Skal du sættes af tæt ved motorvejen, så vi hurtigt kan sætte dig af/samle dig op?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...