Jump to content
mark00

Kamera i tunnelen ?

Recommended Posts

Hej Har i dag kørt ca. 135 km lige indtil tunnelen starter, men sænket farten til 90 km hurtigt. Jeg skulle på arb, og var lidt sent på den, så var op på 135 km lige indtil tunnelen starter, men er bekymret for , at jeg bliver taget i fartkontrol og mister kørekort . Mit kørekort er forbundet med mit job, så håber ikke jeg mister det. Men kan ikke lade være med at tænke, at der er kamera i tunnelen , som har taget billeder. Normalt køre jeg kun 90 km i tunnelen, men i dag havde jeg stress og skulle skynde mig, så tænkte ikke rigtigt over det. Håber der er nogen, der kan be/afkræfte , om der er kamera i tunnelen til at måle farten.. Personligt mener jeg , de skal gøre opmærksom på det, og så stoppe en for at give bøde med det samme... Jeg kom fra Malmø mod København.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er der ikke. Så bare rolig. Har kørt over 300 dernede fornylig og ingenting der blinkede andet end mine forlygter.... :D
Jeg siger mange tak for hjælpen.. Er nu mere rolig. Men det betyder ikke , jeg bare køre derud af i tunnelen...he he. Holder den på 90 km, så kan jeg i hvertfald sove trygt..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan et brev har jeg hængende herhjemme i glas og ramme :D Fik en advokat til at skrive et brev om at de overtræder privatlivets fred og at det er dybt ulovligt. Han fik aldrig noget svar.... De kommenterede i brevet at jeg kørte og snakkede i mobiltlf med over 200 km/t nede i tunnelen :D Hvad de så ikke vidste var at jeg har BT i bilen, så det har nok været imens jeg har kløet mig lidt på øret!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...