Jump to content
bananas

Svensk Politisk korrektheds censur i aktion!

Recommended Posts

Følgende artikel inde på Di.se handler om hvordan De andre Partier ikke vil Høre på SverigeDemokraternes Jimmy Åkesson: http://www.di.se/artiklar/2012/10/7/enad-front-mot-jimmie-akesson/ Først var der åbent for kommentarer til artikeln, så blev alle kommentarerne fjernet for en periode - nu er der åbent igen. I grunden ret så skræmmende at der kan udøves den form for censur mod hovedsageligt saglige kommentarer. Derfor er det nok bedst at gengive nogen af dem her inden de kan forsvinde igen. Følgende kommentar fik et rekordhøjt antal "gilla": Vill inte rösta på SD men måste SD är de enda som tar tag i ett problem som verkligen håller på att förstöra det fina landet Sverige. Jag mår så extremt dåligt när jag ser hur landet förfaller pga invandringen. För att få en ändring är det bara SD som går att rösta på eftersom de andra partierna inte ser något fel i den invandringspolitik som råder. En anden kommentar taler om problemet med censurering - om påstandene deri er sande ved jeg ikke, men her kommer den i hvert fald, da det er skæmmende, hvis det passer at man har fjernet resultater af afstemninger: #Arthur Helt otroligt att din kommentar inte blivit raderad än, kanske har man något krismöte nu på DI redaktionen hur detta ska hanteras ett inlägg som är kritiskt till invandringen blir ju normalt raderat även om man håller god ton samt är saklig. Kanske är man rädd att det blir lika uppenbart denna gång som det blev både för AB och Expressen när man raderade omröstingarna på nätet efter debatten då utfallet inte var i linje vad man hoppats på (Åkesson fick (välförtjänt) väldigt höga siffror av tittarna) Får avslutat med att det glädjer mig enormt att ett till synes stort antal individer nu börjat vakna ur sin sömn och se vad som håller på att hända med Sverige, det är lite ödestimme nu för framtida generationer i Sverige, visst jag klarar mig nog men jag vill inte lämna över ett Sverige till kommande generationer av den typ vi idag är på väg mot. Något att tänka på rent historiskt har det alltid varit farligt att ha rätt när staten har fel, det har visat sig gång på gång.. det är uppenbart för den tänkande att det är vi som har rätt nu och staten fel även denna gång.. med det sagt är det inte säkert hur det kommer sluta men man kommer troligen skriva historieböcker om det som idag sker i Sverige. Selvom jeg ikke er SverigeDemokrat mener jeg at det er et stort demokratisk problem, hvis der reelt er pressecensur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo også et sprængfarligt emne når det kommer til stykket. I en tid hvor der er få arbejdspladser, er der jo som så ikke behov for tilførelse af arbejdskraft og endnu mindre behov for tilførelsen af arbejdskraft som skal uddannes først. VKO regeringen i DK formåede jo at lave et system hvor der i den grad bliver sorteret i indvandringen, faktisk på grænsen til det krænkende. Det kan godt være det skal dæmme op for arrangerede ægteskaber og familiesammenføringer (hvilket nogen mente var et problem) men det rammer jo mindst ligeså meget når folk er udstationeret i udlandet og forelsker sig. Man må så åbenbart godt forelske sig eller blive tvangsgift, bare det er med en af 'god stand' f.eks. en læge eller en ing. =| Jeg vil dog give dig ret at det ikke skal ties bort og SD/DF siger desværre hvad en del mennesker tænker i hverdagen. Hvis andre partier var sikre i deres sag, så havde de jo også saglige argumenter som kunne lukke munden på SD/DF. Hvad der egentligt er værst når man snakker indvandring er at indvandrere i mange folks øjne er folk fra mellemøsten som laver kriminalitet og hæver bistand, og glemmer helt at indvandrere som en helhed er mindst lige så nuanceret som den danske befolkning.... Kan måske være det er et lidt ekstremt eksempel men jeg tænker altid på retsscenen fra 'A time to kill'

Og i tilfælde af jeg røg lidt off-topic, så ja når man vælger at have en offentlig debat, så må man også acceptere at folk siger sin mening. Har også bemærket at sydsvenskan ofte har lukket for kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

I det mindste kan man ikke lukke munden på Eurostat og Wikipedia: Sverige er nu det land i EU, som har den højeste andel af indbyggere (9,8% i 2010), som er født udenfor et EU land: http://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_to_Europe Det kan vel ikke være helt forkert at begynde at diskutere med befolkningen, hvad strategien skal være på dette punkt fremover??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jo også et sprængfarligt emne når det kommer til stykket. I en tid hvor der er få arbejdspladser, er der jo som så ikke behov for tilførelse af arbejdskraft og endnu mindre behov for tilførelsen af arbejdskraft som skal uddannes først. VKO regeringen i DK formåede jo at lave et system hvor der i den grad bliver sorteret i indvandringen, faktisk på grænsen til det krænkende. Det kan godt være det skal dæmme op for arrangerede ægteskaber og familiesammenføringer (hvilket nogen mente var et problem) men det rammer jo mindst ligeså meget når folk er udstationeret i udlandet og forelsker sig. Man må så åbenbart godt forelske sig eller blive tvangsgift, bare det er med en af 'god stand' f.eks. en læge eller en ing. =|
Jeg kan anbefale at du læser bogen "Indvandringens pris" af Morten Jensen, så får man et lidt andet syn på om der reelt blev sorteret noget sønderligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan anbefale at du læser bogen "Indvandringens pris" af Morten Jensen' date=' så får man et lidt andet syn på om der reelt blev sorteret noget sønderligt...[/quote'] Nu hvor du nævner Morten Jensen kommer jeg et indlæg på Bitterblog i hu. :) "Spar ikke dig selv for klippet i Deadline, hvor Liv Holm Andersen bliver hudflettet af Morten Uhrskov Jensen på udlændingespørgsmålet. Da samtlige af hendes argumenter er faldet til jorden som brændende konfetti, kommer hun med guldreplikken: "Så kan vi diskutere, hvad rigdom er ... (altså ikke penge, men etnisk berigelse)"" Klippet fra Deadline:
Indlægget på Bitterblog: http://www.bitterblog.dk/2012/08/radikale-pigebrn.html Hvis en fyr som Morten Uhrskov Jensen skrev en bog på svensk og med sobre argumenter kom frem til at ikke-vestlig indvandring er en dårlig forretning, punktum, så er jeg helt sikker på at han ikke ville få megen taletid i de svenske medier. Hvis nogen overhovedet. Men dette er ikke noget de kan holde inde for evigt. Til sidst er der så lunt i trykkogeren at SD får et jordskredsvalg. Det ville i grunden være ret usmart hvis det skete, for SD er uerfarne, og jeg er ikke sikker på at de har så meget at komme med ud over deres få mærkesager. Men ja, Sverige trænger til en debat og at få renset luften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Klippet fra Deadline:
Interessant debat, hvor der virkelig var energi. Efter at have set videoen efterlades jeg dog med en slet dulgt følelse af at R burde have sendt andre end lærlingen; for hun blev da kørt fuldstændig over og græder jo næsten til sidst. Nu har jeg ikke læst Morten Jensens bog "Indvandringens pris", så jeg ved ikke hvilke ideer han vender. F.eks. kommer den med nogle bud på hvad man stiller op med resultaterne af indvandringen? Man kunne jo f.eks. idømme alle kriminelle "ubetinget uddannelse" med mulighed for tidsubestemt forvaring indtil eksamenerne er bestået. :). Der er sikkert nogen der ville få en Ph.D. grad på den måde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Man kunne jo f.eks. idømme alle kriminelle "ubetinget uddannelse" med mulighed for tidsubestemt forvaring indtil eksamenerne er bestået. :). Der er sikkert nogen der ville få en Ph.D. grad på den måde...
Men ville de Ph.D. være brugbare...? Der er vel en grund til at de i første instans ikke selv får dem taget...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...