Jump to content
larscph

Nordeas fillial i Kastrup lufthavn er lukket

Recommended Posts

Hvis nogen af jer plejer at bruge Nordeas fillial i lufthavnen til at hæve rejsevaluta - så vær OBS på at den er lukket per 1/9.... Jeg ringede til telefonbanken for at være sikker på at de havde penge hjemme som jeg skulle have med på tur - og de fortalte så at afdelingen var lukket. Det var nok den fillial jeg har brug flest gange - så æv til det da... :thumbdown

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er den lige ved biludlejnings skrankerne? I T3?
Den der lå mellem biludlejeningsfirmaerne og der hvor ankommende passere kommer ud gennem toldkontrollen i terminal 3! Der er kommet en "valutaveksler*" i stedet for! *kan ikke huske navnet på den, det er noget ligende Forex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

De 2 Nordea filialer i lufthavnen er lukket fordi de ikke tjente nogen penge. Ren underskudsforretning. Det kan være Danske kan tjene siden de stadig er der, eller har valgt at køre det som ren branding.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er vel fordi de ikke tjente penge på dem - men det var god service for deres kunder syntes jeg (i det mindste mig)... Nu skulle jeg i stedet nede og stå i kø i 20 minutter i "min" fillial på Østerbrogade i stedet for bare at kunne snuppe pengene med når jeg alligevel var i lufthavnen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...