Jump to content
jpc

Netflix og Spotify Premium - prøveperiode?

Recommended Posts

Läste at hvis man har Spotify Premium så kunne man få gratis abonnement på Netflix resten af året. (Andre kan kun få förste måned gratis). Nogle der ved hvordan det foregår? Har checket både Spotify og Netflix men der står ikke noget på nogen af siderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kan man kun se det svenske netflix eller kan man ændre indstillinger' date=' så det bliver dansk. Når jeg forsøger at gå ind på det, bliver jeg dirrigeret videre til den svenske side...[/quote'] Jeg tror ikke man kan se det danske hvis man har svensk net. Vi har dansk net og kan ikke se det svenske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

7. Du kan tage Netflix med på ferie Du skal ikke være bange for geo- eller ip-blokeringer, når du tager Netflix med på ferie. Hvis du tager til et land, hvor Netflix også er til stede, kan du logge ind med din normale brugerkonto. I den tid du opholder dig i landet, får du adgang til det udvalg, som officielt er tilgængeligt i landet. http://www.comon.dk/art/221174/10-ting-du-skal-vide-om-netflix

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror ikke man kan se det danske hvis man har svensk net. Vi har dansk net og kan ikke se det svenske.
Hvor er kontoen oprettet? SE IP eller DK IP?
7. Du kan tage Netflix med på ferie Du skal ikke være bange for geo- eller ip-blokeringer, når du tager Netflix med på ferie. Hvis du tager til et land, hvor Netflix også er til stede, kan du logge ind med din normale brugerkonto. I den tid du opholder dig i landet, får du adgang til det udvalg, som officielt er tilgængeligt i landet. http://www.comon.dk/art/221174/10-ting-du-skal-vide-om-netflix
Fungere fint på comp - dog stadig med svenske undertekster (aner ikke om det kan ændres). Hvilket også må betyde at alle børne tingene stadig er på SE sprog - ok smart faktisk... Gad bare godt kunne vælge(appletv) da jeg måske ikke lige gad se den pågældende på svensk, men engelsk... :confused: EDIT: Kan se man kan skifte sprog via netlogin, virker på undertekster... Indhold styres altid af IP(enheden som der afspilles på) som jeg læser det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor er kontoen oprettet? SE IP eller DK IP? Vi har dansk IP. Men hvis vi logger ind på det svenske netflix kan vi se både det danske og svenske udvalg. Fungere fint på comp - dog stadig med svenske undertekster (aner ikke om det kan ændres). Hvilket også må betyde at alle børne tingene stadig er på SE sprog - ok smart faktisk... Gad bare godt kunne vælge(appletv) da jeg måske ikke lige gad se den pågældende på svensk, men engelsk... :confused: EDIT: Kan se man kan skifte sprog via netlogin, virker på undertekster... Indhold styres altid af IP(enheden som der afspilles på) som jeg læser det.
...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...