Jump to content
jolin

Gyldighed på garantibilletter?

Recommended Posts

Andre end mig der har modtaget garantibilletter fra Skånetrafiken for nyligt? (Her tænker jeg på øresundsbilletten tur/retur). Jeg har netop modtaget et par stykker og på forsiden af billetterne står der, at de er gyldige til 28-01-2013. Det er meget normalt da man jo har 2 måneder til at bruge billetten. Men på bagsiden kan der stadig kun skrabes 2012 som årstal og nederst til højre står der med småt at billetten er gyldig tom. 31-12-2012 :confused: Jeg har selvfølgelig lige fornyet mit månedskort for nogle dage siden så jeg kan ikke bruge billetterne før i år 2013. Måske billetterne ville gå på den svenske side da de jo kommer fra Skånetrafiken. Men kan kun forstille mig at en billetkontrollør fra Movia, Metroen eller DSB ville stikke mig en kontrolafgift hvis jeg bliver "snuppet" med en sådan billet i 2013. Nå... jeg har skrevet til Skånetrafiken og spurgt hvad der meningen. Hvis svartiden er nogenlunde den samme som når man venter på garantibilletter så har jeg nok en svar i februar 2013 :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Lad være med at skrabe året og skriv 13, og så skrab datoen. Referer til gyldighed dato på front ved spørgsmål. Bed om deres navn/medarbejder nummer til klage formål, hvis kontroller er på tværs. Hvis de ikke vil udlevere så tag et billede af dem (kontrollen), det må du gerne da det er et offentligt sted, evt. Henvise til eksisterende kamera overvågning i tog/metro. Sendt fra min Nexus 7 med Tapatalk2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...